Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska tuo Suomen surkein kuski -ohjelma

Vierailija
24.03.2013 |

Höh, ihan menny tuo sarja ohi, viimeisestä osasta näin 30 min. Kippurassa sai nauraa etenkin tuota palkintojenjakotilaisuutta. Ihania "hahmoja".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava sarja. Olin katsonut vähän ruotsalaisia ja kun ei ole omaa kulttuuria, niin ei aivan yhtä hauska. Oli kyllä paras, mutta sen asennevammaisen ylinopeuskuskin olisi saanut pitää mukana, olihan se naisillakin aika pitkälle asenteen muuttuminen, joka johti taitojen paranemiseen.

Vierailija
2/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin joka jakson ja oli kyllä hyvä, sai nauraa oikein kunnolla. Se voittaja oli mun suosikki, ihan ehdottomasti hömelöin kuski, muutenkin sillä oli parhaat jutut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina ja miehensä niin hauskoja ja muutkin mukavia:) Loisto ohjelma. Tsemppiä Tiina!

Vierailija
4/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inssissä pelkäsin niiden valvojien puolesta, kun Tiina ajoi. Sille tuon ohjelman olisi pitänyt olla kaksi kertaa pidempi ja jonkun pitäisi maksaa Tiinan miehelle, jos joutuu sen kyydissä olemaan. Ne kaksi nuorta naista olivat minun suosikit, sääli, että ajoivat niin paljon paremmin. Noona oli hyvänä kakkosena.

Vierailija
5/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinä oli hurja! Siinä inssissä "opettajat" olivat ihan kauhuissaan! Go Tiina!

Vierailija
6/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinan mukaan Kotkassa saa ajaa ihan miten huvittaa - aion kyllä pysyä kaukana Kotkasta, jos tämä Tiina siellä ihan yleisillä teillä ja kaduilla useinkin "autoilee". Huh huh.

Vierailija
7/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina oli kyllä ihan paras ja ohjelman hauskin henkilö. Huvitti sellaiset tilanteet, kun  hänen miehensä vaikka ihan rauhallisesti huomautti että nyt pitäisi kääntää enemmän vasemmalle ettei törmätä tohon esteeseen, niin Tiina alkoi huutamaan "Älä sie huuda mulle! Tää auto menee ihan mihin tykkää vaikka mie teen mitä vaan! Mikäseon se vasen, onko se tonnepäin vai tonne".

Eikähän se mies huutanut ikinä, ei edes hermostunut yhtään, mikä on suuri ihme :D

Vierailija
8/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kanssa ja Tiina oli suosikki täälläkin, tulihan naurettua sen jutuille (mm. liikennemerkkejä kysyttäessä "tie on rikki"-tulkinta...). Onneksi tulee toinen kausi!

Vierailija
9/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se hauskaa katsottavaa, mutta samalla kyllä pisti miettimään että millaisia kuskeja tuolla teillä oikeasti on liikenteessä. Hirvittäisi kyllä joutua kohtaamaan noita Tiinoja ja kumppaneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme