Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua masentaa se, että kukan hyvä mies ei ole halunnut minua

Vierailija
17.03.2019 |

Siis alkanut iskeä ja liehitellä, kuten saa muista joidenkin naisten kokemuksista lukea. Siis sellainen, jolla olisi jotenkin pää kohdallaan, ja sydän, ja olisi itseni ikäinen tai ainakin suunnilleen, ja olisi sellainen iloinen ja positiivinen luonne. Jos joku on vaikuttanut kiinnostuneelta on aina liian tylsä, liian vanha tai suoranaisesti omituinen. Jos heidän kansssaan seurusteleekin, niin se ei tunnu yhtään miltään eikä tuo mitään iloa elämään eikä jatkuvuutta. Ei voi ajatellakaan onnellista tulevaiuutta yhdessä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillehän se ei ole mikään riski jos panevat 90% naisista jotka eivät halua suhteeseen. Eli voivat yrittää aivan täysillä, vaikka eivät saisi naista.

Ap

Vierailija
22/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tiivistettynä:

Avausviestin kirjoittaja saisi todennäköisesti sen kivan miehen jos tekisi itse aloitteen, mutta hän haluaa että mies tekee aloitteen.

Vaikeata tuntea sympatiaa häntä kohtaan tuossa tilanteessa.

M

En uskaltanut tehdä kiinnostaville aloitteita kuin no, kerran tein. Hän sanoi että ei ole kiinnostunut.

Ap

Oletetaan näin alakanttiin että aloitteistasi onnistuisi 10%. Sinun pitää jatkaa yrittämistä. Tämä on ihan todennäköisyyslaskentaa. Yritä tehdä aloite kahdellekymmenelle mielenkiintoiselle miehelle. Onnistut ennemin tai myöhemmin.

Se ei muuttaisi otsikon tilannetta. Ja siis ainakin riski tulla sitä ennen satutetuksi on aika korkea, kun tietää, millaisia monet miehet ovat. Sellaisia hämääviä huijareita.

Joo, muuta ensin asenteesi. Eihän sinua kukaan jaksa kauaa katella tuolla asenteella.

Ap

Opettele sä huolellisemmaksi, ei sinuakaan kukaan nainen kattelis.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tiivistettynä:

Avausviestin kirjoittaja saisi todennäköisesti sen kivan miehen jos tekisi itse aloitteen, mutta hän haluaa että mies tekee aloitteen.

M

En uskaltanut tehdä kiinnostaville aloitteita kuin no, kerran tein. Hän sanoi että ei ole kiinnostunut.

Ap

Oletetaan näin alakanttiin että aloitteistasi onnistuisi 10%. Sinun pitää jatkaa yrittämistä. Tämä on ihan todennäköisyyslaskentaa. Yritä tehdä aloite kahdellekymmenelle mielenkiintoiselle miehelle. Onnistut ennemin tai myöhemmin.

Se ei muuttaisi otsikon tilannetta. Ja siis ainakin riski tulla sitä ennen satutetuksi on aika korkea, kun tietää, millaisia monet miehet ovat. Sellaisia hämääviä huijareita.

Joo, muuta ensin asenteesi. Eihän sinua kukaan jaksa kauaa katella tuolla asenteella.

Ap

Opettele sä huolellisemmaksi, ei sinuakaan kukaan nainen kattelis.

Ap

En yhtään ihmettele  ettei hyvää miestä löydy tuolla asenteella. Et kestä totuutta vaan itket täällä onnetonta kohtaloasi ja alat nalkuttaa ventovieraille ihmisille.

Vierailija
24/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ihan siitä ettet tule kenenkään kanssa toimeen. Et anna mitään. Otat toiselta koko elintilan. Ja tämä yksi potilastoverisi, johon ihastuit, näki sen myös

Vierailija
25/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä välitä loukkaavista kommenteista. Aaveellä lyödään lyötyä, se on palstan periaate.

Olen itse kohdannut samaa kuin sinä. Suuri osa miehistä ei halua herkkää naista, josta vaistoavat, että tätä on satutettu. Nämä miehet eivät ole sinuja itsensä kanssa, monilla paljon esittämistä. Asiathan ovat (heidän mielestään) sitä, miltä ne näyttävät - eivät sitä, mitä ne Ovat.

Miehet iästä riippumatta pelkäävät ja kaihtavat syvällisyyttä ja oman haurauden tunnustamista. Sehän kertoisi (muka), että ovat nynnyjä. Hohhoijaa. Olen luovuttanut.

Vierailija
26/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en pidä normaaleista.. Olen itsekin vähän normaali mutta yritän tehdä parannuksen. Onnellinen tulevaisuus kuulostaa tosi pahalta.

Hauskasti sanottu. Normaalius voi joskus tukahduttaa.

Vierailija
27/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Yksi narsisti valitti, että ku puoliso on narsku. Sen tietysti esitti kaiken tavoin, että itse ei ole.

Eipä ihme jos on hankalaa.

Vierailija
28/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, löytyhän se syyllinen jälleen kerran ap:sta itsestään...

Vierailija
29/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noni, löytyhän se syyllinen jälleen kerran ap:sta itsestään...

Äitihullulla on mies ja lapset, joita ei tapaa. Mies joka tekee ihan kaiken. Joka koittaa kaikintavoin olla mieliksi ja sovitella. Äitihullu vie kaiken elintilan. Eikä tule kenenkään kanssa toimeen

Vierailija
30/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet valmis niin löydät luotani ymmärrystä ja lämpöä. Minuun voit luottaa. Ihan oikeasti.

T: Kiltti mies

Vierailija
31/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet valmis niin löydät luotani ymmärrystä ja lämpöä. Minuun voit luottaa. Ihan oikeasti.

T: Kiltti mies

Oksetus.

Vierailija
32/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, harvat minuakaan lähestyneet ja ovat tuleet vähän sellaisella röyhkeällä asenteella tai heti sekunnin päästä näkemisestä kuin ajatellen ”tuossa on nainen täytyy lähestyä!” Niin ei voi oikein ottaa tosissaan. Itse en lähesty koska tulin torjutuksi teini-iässä ihan tarpeeksi enkä halua olla päällekäyvä.

Vierailija
33/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tiivistettynä:

M

Vtustako sinä voit tietää että saisi tämän kivan miehen? Ärsyttää tämä oletus että naiset saisivat vaikka kenet kunhan tekisivät aloitteen. Naisilla on ihan samanlainen torjutuksi tulemisen riski kuin miehillä. Ja yhden illan juttujen saatavuutta ei lasketa koska niitä tässä ei etsitä. Tässäkin mies voi tosin teeskennellä haluavansa parisuhdetta saadakseen vain seksiä, joten nainen on siinäkin heikommilla.

Vierailija
34/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli niitä miehiä on ollut mutta koska olet stereotyyppinen nainen joka luulee että todellisuus on kuin Disney-tarina tai rakkausnovellit, niin olet torpannut ne hyvätkin ehdokkaat. Nyt saat sitten kärsiä asemastasi hulluna kissamummona kunhan aika koittaa.

Missä kohti ap sanoi olevansa mummo tai että häellä on kissoja?

Kissat ovat mukavia lemmikkejä, ja monella miehellä ja perheellä on niitä. Eivät siis liity naisiin tai sinkkunaisiin mitenkään.

Vierailija
35/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina iskenyt itse minua kiinnostavat tyypit. Näin pystyy varmuudella kohtaamaan juuri itseäsi kiinnistavan tyypin, eikä tarvitse odotella milloin maailmankaikkeus sen tajuaa. Suosittelen kokeilemaan! N26

Vierailija
36/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillehän se ei ole mikään riski jos panevat 90% naisista jotka eivät halua suhteeseen. Eli voivat yrittää aivan täysillä, vaikka eivät saisi naista.

Ap

Miehillehän se juuri on riski kun koskaan ei voi olla varma ettei joudu elareiden maksajaksi vaikka lapsia ei ollut mikään aie tehdä.

Vierailija
37/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamaannus ja masennus eivät ole omaa syytäni, joten mitä muutakaan olisin voinut tehdä? Totta kai kivan kumppanin kanssa paraneminenkin elämän vaikeuksista on helpompaa kuin yksin. Eivät ne tietenkään ooe kenenkään miehen syy, mutta eivät minunkaan. Olisin odottanut miehiltä sen verran sydäntä naisia ja tulevaa puolisoaan kohtaan, että haluavat olla toisen tukena.

Ap[/quote]

Vaikutat ihan hyvältä ihmiseltä. Voisin kaltaisesi ihmisen kanssa viihtyä ja tottakai tukea. Esteeksi tulee vain se, että eronneena sinkkuna en enää halua suhdetta.

Vierailija
38/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina iskenyt itse minua kiinnostavat tyypit. Näin pystyy varmuudella kohtaamaan juuri itseäsi kiinnistavan tyypin, eikä tarvitse odotella milloin maailmankaikkeus sen tajuaa. Suosittelen kokeilemaan! N26

Niin itseään kiinnostavat mutta sen toisen kiinnostus ei välttämättä ole samalla tasolla kuin oma.

Mistä voi tietää että tämä mies oikeasti halusi myös sinut eikä että kelpasit vaan paremman puutteessa nyt toistaiseksi tai kun muitakaan ei ole saanut/tullut vastaan?

Vierailija
39/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaiset hyvät miehet tule vaan iskemään ja liehittelemään. Ne ketkä sitä harrastaa on just ns fuckboita (sori en keksi nyt parempaa sanaa). Ainakin minulla on tällainen kokemus. Viestiä ja vaikka mitä vihjailua kyllä tuollaisilta tulee mutta ei juuri muilta. Ja sitten kavereilta kuulen että niiden joku miespuolinen ystävä on kiinnostunut minusta ja puhuu minusta joka kerta mutta ei todellakaan ole ottanut minuun yhteyttä 🤔

Ja itse en siis hae parisuhdetta tällä hetkellä jonka vuoksi en ota itse yhteyttä. Mutta jos hakisin, niin ottaisin!

Vierailija
40/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä välitä loukkaavista kommenteista. Aaveellä lyödään lyötyä, se on palstan periaate.

Olen itse kohdannut samaa kuin sinä. Suuri osa miehistä ei halua herkkää naista, josta vaistoavat, että tätä on satutettu. Nämä miehet eivät ole sinuja itsensä kanssa, monilla paljon esittämistä. Asiathan ovat (heidän mielestään) sitä, miltä ne näyttävät - eivät sitä, mitä ne Ovat.

Miehet iästä riippumatta pelkäävät ja kaihtavat syvällisyyttä ja oman haurauden tunnustamista. Sehän kertoisi (muka), että ovat nynnyjä. Hohhoijaa. Olen luovuttanut.

Ap on äitihullu, ei siis mikään tavallinen av-mamma, jolla on nyt vähän vaikeuksia saada mukavaa miestä.

Äitihullu on ihan oma av-persoona, joka jankuttaa täällä juttujansa aina vaan. Hän ei hyvistä neuvoista huolimatta saa koskaan mitään tehtyä, vaan jatkaa vain sairasta jankuttamistaan vuodesta toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän