Minua masentaa se, että kukan hyvä mies ei ole halunnut minua
Siis alkanut iskeä ja liehitellä, kuten saa muista joidenkin naisten kokemuksista lukea. Siis sellainen, jolla olisi jotenkin pää kohdallaan, ja sydän, ja olisi itseni ikäinen tai ainakin suunnilleen, ja olisi sellainen iloinen ja positiivinen luonne. Jos joku on vaikuttanut kiinnostuneelta on aina liian tylsä, liian vanha tai suoranaisesti omituinen. Jos heidän kansssaan seurusteleekin, niin se ei tunnu yhtään miltään eikä tuo mitään iloa elämään eikä jatkuvuutta. Ei voi ajatellakaan onnellista tulevaiuutta yhdessä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa antaa elämälle mahdollisuus eikä tyrmätä heti, jos eteen tulee "ei sovi mun kategoriaan" mies.
Itse tein näin. Olin haaveillut 190cm satakiloisesta kaljusta, mutta tässä sitä ollaan 170cm vatsakkaan tuuheatukkaisen miehen kanssa :) eikä tääkään mikään unelmavävy ollu alusta alkaen kun kovin maistui keskiolut. Mutta mulla on ollut elämäni hauskimmat kuukaudet ihmisen kanssa, joka on parisuhdekeskeinen ja jolle olen nro2 heti lapsen jälkeen<3 olen 45v ja hän on 54v
Eli poista kaikki valat jne äläkä odota et mies tekee aloitteen.
Jos ei nappaa, niin silloin ei nappaa. Ei se kiinnostus pakottamalla tule. Jos ei toisen ulkoinen olemus tai vaikka tapa puhua miellytä, niin ei se siitä myöhemminkään muuksi muutu. Itse naisena voin sanoa ettei omat lähestymiset johda koskaan mihinkään vakavampaan. Mies yrittää käyttää tällaista tilaisuutta hyväkseen saadakseen seksiä, siinä kaikki. He eivät halua kanssani vakavaa suhdetta. Nämä ehdotukset seksiin torjun ihan suoraan. Lähestymäni miehet ovat olleet ihan tavallisia. En moiseen touhuun ryhdy. Jos mies on aidosti kiinnostunut, hän lähestyy naista itse. Näin se vain on. Eipä ole tarvinnut parisuhteissa olevien naistuttavieni jahdata miehiä koskaan, heille miehet suorastaan tarjoavat itseään. En tiedä mistä johtuu etten itse ole miehille suhdemateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Sama, harvat minuakaan lähestyneet ja ovat tuleet vähän sellaisella röyhkeällä asenteella tai heti sekunnin päästä näkemisestä kuin ajatellen ”tuossa on nainen täytyy lähestyä!” Niin ei voi oikein ottaa tosissaan. Itse en lähesty koska tulin torjutuksi teini-iässä ihan tarpeeksi enkä halua olla päällekäyvä.
Mitä tässä nyt oli alapeukuttavaa?
Hyvä mies? Millainen pohjimmiltaan on hyvä mies? Jokaisessa miehessä on puutteet ja hyveet. Minun kokemuksen mukaan usea mies hakee alistuvaa ja helppoa naista. Naista joka ei liikaa kiinnitä muiden miesten huomiota. Sitten on nämä narsistisemmat jotka kaipaa naiselta enemmän sitä pönkitystä. Kaunis nainen varmasti saa paljon kuraa miehiltä. Semmonen normaali nainen usein löytää kumppanin suht helposti.
Eihän sitä tiedäkään, riskillä mennään. Joskus jotain ei kiinnostanut tai oli varattu. Joidenkin kanssa käytiin pari kertaa treffeillä ja jompi kumpi tajusi, ettei kiinnosta tarpeeksi. Joidenkin kanssa sitten seurusteltiin vuosia ja yhden kanssa seurustellaan edelleen.