Onko ihan normaalia tälläinen ihastuminen?
Eli mä tapasin tän miehen ensimmäistä kertaa kun olin hieman yli 20v ja mies on pari vuotta nuorempi. Hän ihastui minuun varmaankin heti. Mutta mulla oli toiset kuviot silloin. Pari vuotta myöhemmin kun olin humalassa hän sai mut sänkyyn. Tapailtiin vähän aikaa, mutta samaan aikaan olin muuttamassa toiseen kaupunkiin. Hän kyllä tuli sielläkin käymään, mutta opiskelu, työt, lapsi vei kaiken mun ajan.
Hän on pitänyt muhun yhteyttä aina välillä. Olen tässä vaihtanut paikkakuntaakin muutaman kerran. Ja nyt on tosiaan melkein kymmenen vuotta vierähtänyt ja hän muutti samalle paikkakunnalle ja pitää edelleen yhteyttä. Hän ei mielestäni tunne mua erityisen hyvin, mutta pitää mua jotenkin suurenmoisena ihmisenä.
Mä en oikein tiedä mitä ton tyypin kanssa tekisin. En ole edes nähnyt sitä vuosiin. Välillä olen sanonut sille, ettei soittelis varsinkaan kovin myöhään, enkä todellakaan aina edes vastaa sille. Silti se jotenkin jaksaa ottaa yhteyttä. Mietin aina välillä mitä ihmettä, onko tuo ihan tervettä, onko se muitakin naisia kohtaan tuollainen, vai onko sillä joku pakkomielle.
Se on muuten normaali työssäkäyvä mies, ulkonäöltäänkin hyvännäköinen. Mietin vaan, että tapaanko sen ja katson mitä siitä eteenpäin. Vai suosiolla heivaan sen elämästäni pois? Mä vaan en tiedä mitä ajatella siitä.
miksi tapaisit ?