Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini haukkui vitsat

Vierailija
24.03.2013 |

Eikä tehnyt mitään pienten virpojiensa eteen. Mulla siis kaksi ala-aste ikäistä siskoa jotka tottakai kävivät tänään virpomassa. Minä olen heidän 20-vuotias siskonsa.

minä kävin siskojen kanssa hankkimassa vitsat, minä koristelin ne siskojen kanssa jotka äiti sitten haukkui rumiksi koska eivät olleet valio yksilö pajuja. 

Minä meikkasin siskojen naamat, hommasin noidanhatut, esiliinat ja kahvipannut. Minä kuskasin heidät virpomaan kaikille sukulaisille joille äiti oli soittanut etukäteen että pikku noitia tulossa. 

Ärsyttää. tottakai autan siskoja mielellään mutta ärsyttää vieläki sikana se vitsojen haukkuminen ja siskojeno surulliset ilmeet kun olivat innoissaan äidille niitä esittäneet ja sitten ne haukutaan.. 

Kuka teillä auttoi lapsia tänään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa sinulta, tosi hienoa! Kehu itse siskojasi kun aina voit, joka käänteessä. Sitä itse yritän harrastaa omien lasteni kanssa, kun itse olen kanssa vähän lapsena mollattu muksu.

Vierailija
2/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain eilen lasten kanssa oksat ja he itse koristelivat. Autoin lähinnä katkomalla rautalankaa sopiviksi pätkiksi. Lapset virpoi vain omalla kadulla ja tänä vuonna menivät ekaa kertaa yksin, yleensä isä on ollut mukana. Äitisi kuulostaa kamalalta, oletko varma ettei ole mielenterveys tai alko-ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyh, mikä mahtaa äitiäsi vaivata? Minusta virpominen on niin ihana perinne että touhuttaisin mukana vaikka kiellettäisiin! 

Olet siskoillesi varmasti aika esikuva :) muista se!

Vierailija
4/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti kuitenkin kontaktoi virvottavat, ei ihan pidä paikkaansa, ettei olisi mitään tehnyt virpojien eteen... (Teki itse asiassa tylsimmän osuuden.) Mutta toisten tekemien vitsojen haukkuminen tosiaan on niin ällöä, että joku sairaus siinä taitaa taustalla olla. Ei tervettä meininkiä.

Vierailija
5/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini lykkää siskot minulle hoitoon muutenkin oikeastaan joka arkipäivä. Koulusta kävelevät minun luokseni, tai jos isänsä pääsee töistä aikaisemmin niin sitten hänen kanssaan ovat. Viikonloput lähinnä minun tai isänsä kanssa viettävät (meillä eri isä siis). 

Äii on noin kolmena päivänä töissä, muina päivinä asioilla/ostoksilla isommissa kaupungeissa (matkaa 2h). 

Ei ole ainakaan alko-ongelmaa, siitä olen 100%varma. Ennemminkin olen miettinyt onko joku ikäkriisi kun melkein 30v ollut koti-äiti ja pari vuotta sitten meni yks kaks töihin (keikka luontoista, ei siis selkeitä työpäiviä, mutta yksi työpvä kestää jopa 12h) ja viettää enemmän aikaa ystäviensä kanssa. Toisaalta itsekin kun olin lapsi niin enemmän isä meidän kanssa aikaa vietti kuin äiti vaikka äiti kotona olikin. Mikä lie vaivaa.. 

Ap

Vierailija
6/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi muuten tökeröt kirjoitusvirheet. Oon iPhonella netissä ja kirjoittaminen tällä vaatii vielä harjoitusta.

ap

Vierailija
7/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aloitus on aivan kuin mun kirjoittama! Meillä kutakuinkin sama tilanne, paitsi että siskoja on kolme, minä olen 22-vuotias ja mulla yksi omakin lapsi, ja toinen tulossa. Kohta mulla siis periaatteessa on viisi lasta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi