Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä uskon että meille tulee ero

Vierailija
17.03.2019 |

Koska mies komentelee eikä jousta yhtään mielipiteissään. En jaksa elää niinkuin hän määrää.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkös sä ollut 140 kg?

Sitä voi laihtua.

Hieno juttu. Laihtuminen voi tehdä sun sairauksille ihan hyvää. Jatka samaan malliin.

Vierailija
42/46 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus aihe jossa lähes epätoivoisina pyydettiin kehumaan omia miehiä. Ei tullut kehuja, mutta muita ja muiden miehiä kyllä osataan haukkua.

Hassua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkös sä ollut 140 kg?

Sitä voi laihtua.

Hieno juttu. Laihtuminen voi tehdä sun sairauksille ihan hyvää. Jatka samaan malliin.

En mä tämän enempää laihdu kun en pysty laihduttamaan kuin ruokavaliolla. Olisinhan mä laihdutusleikkaukseen päässyt mutta sitä ei mies halunnut.

Vierailija
44/46 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on nyt väärä käsitys. Ei se ero tule sillä, että siihen uskoo. Sitä pitää ihan itse hakea.

Äläs nyt lannista toisen uskoa. Joskus Ap toivoi, ettei anoppi tulisi enää siivoamaan heidän vessaansa. Ei sitten tullutkaan, kun kuoli siivousurakan jälkeen.

Vierailija
45/46 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on nyt väärä käsitys. Ei se ero tule sillä, että siihen uskoo. Sitä pitää ihan itse hakea.

Äläs nyt lannista toisen uskoa. Joskus Ap toivoi, ettei anoppi tulisi enää siivoamaan heidän vessaansa. Ei sitten tullutkaan, kun kuoli siivousurakan jälkeen.

Mieti vähän miten pilkkaat. Anoppini kuoli vatsasyöpään ja olisin toivonut lapsenkin takia että hän olisi elänyt vielä pitkään. Lapsi on kovasti ikävöinyt mummoaan ja pappa ansa.

Vierailija
46/46 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen on raamikas mies, ei sinun arvostelusi siihen vaikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi