Mä uskon että meille tulee ero
Koska mies komentelee eikä jousta yhtään mielipiteissään. En jaksa elää niinkuin hän määrää.
Kommentit (46)
Mä pidän aapeestä ja sen erosuunnitelmista. On sentään jotain pysyvää maailmassa.
Ap:llä on hauska kuvitelma, että mies haluaisi ehdottomasti "kelvata" jollekin. Eiköhän se äijäparka ole saanut naisista tarpeekseen loppuelämäkseen.
Mitäs tottelet! Kasvata selkäranka, ammattivalis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehellesi ottajia riittää.
Tykkäävät sitten komentelijasta jolla sairauksia piisaa ja joka ei anna vaimon tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Raamikas mies, kyllä kelepaa.
Pieni mies.
Etkös sä ollutkin uskovaisesta perheestä, aapee? Sieltä sä varmaan olet vahvan uskosi perinyt.
Onhan se ihan salskea, jäntevä mies. Eihän sen vähäinen varsi sua itseäsikään haittaa, kun kerran olet sitä 10 senttiä pitempi (ja 50 kiloa painavampi).
Vain sellaista voi komennella, joka antaa komennella itseään. Normaali nainen ei siihen alistuisi.
Ap on itse antamiensa lukujen mukaan 70 kiloa painavampi kuin miehensä. Ja 7 senttiä pitempi.
Ap on näköjään saanut vanhaa pontevuuttaan takaisin. Vuosia sitten oli alotus: Nyt eroan miehestäni, ihan varmasti eroan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehellesi ottajia riittää.
Tykkäävät sitten komentelijasta jolla sairauksia piisaa ja joka ei anna vaimon tehdä mitään.
Mitä sä sit haluaisit tehdä?
No, aapee eroaa miehestään kerran viikossa. Siinä sitä paperisotaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ap on itse antamiensa lukujen mukaan 70 kiloa painavampi kuin miehensä. Ja 7 senttiä pitempi.
Mies on 72kg ja minä 112kg.
Vierailija kirjoitti:
Etkös sä ollut 140 kg?
Sitä voi laihtua.
Sulla on nyt väärä käsitys. Ei se ero tule sillä, että siihen uskoo. Sitä pitää ihan itse hakea.
Eiköhän mies ihan itse halua vapauden. Raamikas lihaskimppu vapaille markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän mies ihan itse halua vapauden. Raamikas lihaskimppu vapaille markkinoille.
Tosi Raamikas. 172cm ja 72kg.
olen tyytyväinen että veljeni ja vaimonsa erosivat yhdestä päätöksestä, ei sellainen peli vetele että nainen on ei-uskovainen