Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enteilevätkö menkkamaiset kivut jo synytystä rv 37?

19.05.2006 |

Tässä on menossa raskausviikko 37 eli 36+5. Tänään ja eilen on ollut menkkamaista jomotusta alavatsalla ja se säteilee myös selkään. Tiistaina oli lääkäri ja paikat pehmenneet, mutta kohdunsuu vielä kiinni. Lääkäri veikkasi että kyllä tässä laskettun ajan tienoille varmaan menee.

Onko jotain kokemuksia näistä menkkakivuista, voisiko synnytys ehkä olla jo vaikka viikonkin päästä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin saattaa esim: syntyäkkin lapsi semmoisilla kivuilla niinkuin minulle keskimmäisellä kävi supistukset aivan olemattomat ja silti meni alle 3,5tuntia kun poika sylissä...

Joten kaikki on mahdollista.

Vierailija
2/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 5 viikkoa enemmän tai vähemmän ja edelleen ollaan täälä yhtenä. Joten minun tapauksessani se ei ole merkinnyt synnytystä!

Lilli81 38+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monesti ovat olleet vieläkin kovempia kuin tavalliset menkkakivut, mutta yhtenä kappaleena olen edelleen.

emmi-liini rv 40+1

Vierailija
4/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa varmaan useimmilla olla jos jonkunlaista kipua ja jomotusta lantionseudulla, vatsassa, alaselässä, alapäässä jne. Kummahan se olisi ellei mitään tuntuisi koska paikat valmistautuvat synnytykseen eikä sinulla ole laskettuun aikaan kuin muutama viikko. Ekoista kipeistä suppareistakin saattaa mennä useampi viikko ennen kuin synnytys oikeasti alkaa joten ei tuo nyt miltään synnytykseltä vielä kuulosta :)

Vierailija
5/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkakipuax10 oli noin viikko ennen kuin poika tuli maailmaan. Joka päivä/ilta olin valmistautunut sairaalaanlähtöön, sillä kivut olivat melkoisen kovia. No, kun ne varsinaiset supparit sitten alkoivat, olivat ne 100x menkkakivut:) Eli tavallaan mulla nuo ennakoivat synnytystä.

Mulla on nyt ollut alavatsakipuilua viikon, olen vasta rv32+. Mulla kohdunsuu ulkosormelle auki ja vauva kiinnittynyt ja paikat pehmenneet. Toivon sydämestäni, ettei tämä merkitse mitään.

Zemppiä!

sitruska rv 32+5