Kuvitellaan tilanne
Olet menossa ystäväsi luokse syömään. Odotat oikein maukasta ja hyvää ruokaa. Olisin järkyttynyt jos kaverini laittaisi tuollaista moskaa eteeni. Itse en kehtaisi tuollaista tarjolle laittaa enkä suostuisi syömään. http://villananna.blogspot.fi/2013/03/lauantain-herkut.html.
Kommentit (21)
Mulle kelpais! Mikä tässä oli ap:n mielestä vialla?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:08"]
[/quote]
Ei ole kovin terveellistä ja pastaa ja piirakkaa tarjoillaan samalla kertaa. Ja tuo jälkiruoka näyttää ihan oksennukselle.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:24"]
[/quote]
Ei ole kovin terveellistä ja pastaa ja piirakkaa tarjoillaan samalla kertaa. Ja tuo jälkiruoka näyttää ihan oksennukselle.
ap
[/quote]Tää oli käsittääkseni lauantai-illan herkut, ei lauantai-illan terveellinen pläjäys?!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:25"]
[/quote]
ap
[/quote]Tää oli käsittääkseni lauantai-illan herkut, ei lauantai-illan terveellinen pläjäys?!
[/quote]
Ei siellä ole ikinä mitään terveellistä kun katsoo muita ruokapostauksia. Aina jotain uppopaistoa tai rasvalillutuksia.
Ap on taas näitä tyypillisiä ihmisiä, jolla ei ole omaa elämää. Katsotaan eri blogeja, koitetaan hakemalla hakea jotain syytä, miksi ne voisi haukkua lyttyyn. Kunnon syitä kun ei löydy, keksitään joku turha syy. Ap tekee tätä vain viikonloppuisin, kuluttaa näin viikolla töissä tapahtuneet paineet ulos itsestään, jaksaa taas mennä 5 päiväksi hymyilemään töihin ja viikonlopun on taas sitten naama sanonko millä ja haukkuu blogeja...
Mä jotenkin veikkaan että tuskin sinua kukaan edes kutsuisi iltaa viettämään, et varmastikaan ole kovinkaan mukavaa seuraa kenenkään mielestä. Kuka haluaisi viettää iltaa pikkusieluisen nillittäjän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:32"]
Mä jotenkin veikkaan että tuskin sinua kukaan edes kutsuisi iltaa viettämään, et varmastikaan ole kovinkaan mukavaa seuraa kenenkään mielestä. Kuka haluaisi viettää iltaa pikkusieluisen nillittäjän kanssa.
[/quote]
Minun ystäväni ovatkin hiukan eri tasoa kuin esimerkiksi tämän blogin pitäjä.
ap
Mulle kyllä kelpaisi! Ja sitä paitsi kavereiden kanssa on kivaa, vaikka olisi vain suolakurkkuja tarjolla! :D
Todella ihanan näköiset tarjoilut!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:27"]
[/quote]
ap
[/quote]
Ei siellä ole ikinä mitään terveellistä kun katsoo muita ruokapostauksia. Aina jotain uppopaistoa tai rasvalillutuksia.
[/quote]Joka iltako sä ystävilläsi ramppaat syömässä, kun avauksessa kyseenalaistit nimenomaan tämän lauantai-illan herkkujen tarjoilun, ja nyt vertaatkin blogin koko historiaa? Yritä jo päättää.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:32"]
[/quote]
Minun ystäväni ovatkin hiukan eri tasoa kuin esimerkiksi tämän blogin pitäjä.
ap
[/quote]
Epäilemättä seurassasi viihtyvät vain toiset samanlaiset turhantärkeät ääliöt. Pönkitätte sitten kilpaa toistenne minikokoisia egoja.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:27"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]Joka iltako sä ystävilläsi ramppaat syömässä, kun avauksessa kyseenalaistit nimenomaan tämän lauantai-illan herkkujen tarjoilun, ja nyt vertaatkin blogin koko historiaa? Yritä jo päättää.
[/quote]
Aika useasti meillä on illanistujaisia jonkun luona ja tarjoilut ovat todella laadukkaita.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:29"]
Ap on taas näitä tyypillisiä ihmisiä, jolla ei ole omaa elämää. Katsotaan eri blogeja, koitetaan hakemalla hakea jotain syytä, miksi ne voisi haukkua lyttyyn. Kunnon syitä kun ei löydy, keksitään joku turha syy. Ap tekee tätä vain viikonloppuisin, kuluttaa näin viikolla töissä tapahtuneet paineet ulos itsestään, jaksaa taas mennä 5 päiväksi hymyilemään töihin ja viikonlopun on taas sitten naama sanonko millä ja haukkuu blogeja...
[/quote]
Ap on itse tuon blogin pitäjä. Huomijjooo, antakkee huomijjooo!!! Noloa Booty. Tuttu kaksplussalta.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:29"]
[/quote]
Ap on itse tuon blogin pitäjä. Huomijjooo, antakkee huomijjooo!!! Noloa Booty. Tuttu kaksplussalta.
[/quote]
Ap alkoi heti syyttämään bloggaria itseään kun ei täällä menty tuohon provoon. Hah, hoida pääsi.
Eikö täällä toimi enää linkit?