Mikä vituttaa juuri nyt?
Kommentit (44)
Suomalainen asiakaspalvelu. Hirveät erot paikkojen välillä riippuen tuurista. Onneksi voi äänestää jaloillaan, mutta liekö sillä mitään vaikutusta noiden isojen huonekalufirmojen tapauksessa...
Naapurit. Kamala röökin haju tulee niiden asunnosta.
Kumppani. Tajusin että se on pelannut 10 vuotta pelikonsolilla kaiken vapaa-ajan ja kielsin pari viikkoa sitten eka kerran pelaamasta, tai lähinnä pelaamasta toista konsolia kun siinä on vika ja konsoli huutaa kuin suihkumoottori lentokoneessa enkä kuullut edes televisiota. Mies huuti mulle raivona takaisin että 'sinä ET määrää mitä minä teen!!'. Se äänensävy oli niin halveksuva. Siis yhden kerran yli 10 vuoteen kielsin, eli 10 x 365 =3650/1. :(
Pokasin 17-vuotiaan pojan koulun bileistä ja nyt kaikki kampuksella (n 100 tyyppiä) tietää ja virnuilee. Oli samalla mun 30 v juhlat.
Ihan hyväntahtoista kettuilua, mutta jossain kohtaa raja saapunee vastaan...
11v eikä suostu siivoomaan huonettaan. Täällä oli kunnon sota äsken, likka hyppi pikkareissaan ympäri kämppää ja haukku koko maapallon pystyyn. No mä meni ottaa kuvaa, siitähän se oikein suuttuu. Huone on pommi. Likaiset vaatteet, high monsteri, top model vihot ja kynät pitkin lattioita. Likainen haarukka löytyi patteri välistä..... Tämä ottaa päähän!
Pikku veli meni sinne siivoamaan, huikkasi isälleen saako vitosen?
Mikä vituttaa.....? “Viinaton vappu”, “edus*uoravaalit”, “paska keli (menin nurin ulkona)”, “kellariremontin päivämeteli”, “teeskentelijät” ja lista olis loputon, mutta ei sitä jaksais ees ite lukee jos katsoo muilla silmillä.
Materialistina haen mielihyvää shoppailemalla.
Vítuttaa kun tavaraa on riittävästi, eikä sille ole edes tilaa.
Tämä palsta. Kirottu idiootipalsta, olis niin paljon muutakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on karuaa ilman nausta.
Joutuu selviämäään kaikesta yksin ja ei voi jakaa sitä kaikkke jonkun kanssa. Ei muuuta kuin nyt päivien pidetesssä aurinko joka herätttää.
Työkaverit luistavat raporteista, jotka jokaisen pitäisi väsätä omasta alueestaan neljästi vuodessa. Kenelläkään ei ole kiirettä tehdä, kunnes määräaika on ovella ja sitten ihmetellään, kun ei ehdi eikä osaa. Minähän ne kilttinä aina teen, mutta on alkanut hiljakseen kyrsimään, koska minulla ei varmasti ole sen enempää aikaa eikä osaamistakaan kuin muilla. Miksikö en anna muiden raporttien vain jäädä tekemättä, miten se minun ongelmani on? Siksi, että niillä on suoraan merkitystä siihen, mitä työpaikalla ja alueilla tapahtuu jatkossa.
Työssä tehty pieni mutta ärsyttävä virhe jonka huomasin perjantaina. Tämä ainainen väsymys.
Kukaan ei kiinnostu minusta enkä löydä rakkautta.
Taas eilenkin kavereita tultiin baarissa iskemään ja itse olen näkymätön. Nuoresta asti ollut sama juttu mutta ei tähän ikinä oikein totu. Sapettaaaa!
Mun persekarvoissa on kakkaa,mutta en jaksa mennä suihkuun
Mies. Ollaan oltu yhdessä 20 v, mutta viime aikoina on vaikuttanut siltä, ettei mun seura oikein kiinnosta. Olen tästä marissut, joten mies päätti yllättää mut Baileysillä ja houkutteli ottamaan lasillisen. Istuttiin alas ja ehdin juuri avata suuni ja aloittaa jonkun jutun, kun mies oli jo vetäissyt oman lasillisensa kitaansa. Se siitä yhteisestä hetkestä.
Tilanne eteni niin, että kysyin oliko tämä nyt se yhteinen hetki, jonka hän halusi mulle tarjota ja halusiko tarjota sen velvollisuudesta vai siksi, että olisi kiva istua hetki yhdessä. Velvollisuudesta. Pyysin miettimään, onko hän ylipäänsä ikinä halunnut viettää minun kanssani aikaa muuten kuin velvollisuudesta. Ei keksinyt yhtään tilannetta, jossa tosiaan olisi halunnut viettää aikaa minun kanssani.
Jep, jep. 20 vuotta, liuta lapsia ja yhdessä päivittäin. Velvollisuudesta.
Olen koukussa huomioon ihmiseltä, jota en rakasta. Tunnen itseni tosi tyhmäksi tämän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Pokasin 17-vuotiaan pojan koulun bileistä ja nyt kaikki kampuksella (n 100 tyyppiä) tietää ja virnuilee. Oli samalla mun 30 v juhlat.
Ihan hyväntahtoista kettuilua, mutta jossain kohtaa raja saapunee vastaan...
No hyi mikä pedari olet.
Mies ilmaisi pitkästä aikaa haluavansa antaa suuseksiä. Mutta eipä tiedä poika, että mulla on vatsa aivan sekaisin ja täynnä ilmaa. Ehkä sitten ensi kerralla...