Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halpa vai kallis matka? All inclusive, rannalla, 2 aikuista, joulukuussa.

Vierailija
24.03.2013 |

4 tähden paikka. Iso huoneisto. Kanarialla ja yhteensä 1810€.

Onko mielestäsi kallis vai halpa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko vai kaksi?

Vierailija
2/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, meidän matka maksoi 4800e. 2 aikuista + kolme lasta joista yhdestä maksetaan aikuisen hinta. Samantasoinen hotelli ja AI. Tuon verran se maksaa.

Vierailija
4/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 11:11"]

Viikko vai kaksi?

[/quote]

Viikko. Se unohtuikin mainita, ap

Vierailija
5/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei paha. 

Vierailija
6/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi halpa. Olimme juuri Teneriffalla ja yhden matka oli 1200 euroa.. Mutta lienee syy siinä, että tuolloin on niin arpapeliä sattuuko olemaan lämmintä vain myrskysäätä.

Vierailija
7/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varasin viikon AI-matkan kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle Egyptiin joulukuuksi, niin että matka jatkuu pari päivää joululoman jälkeen. Ollaan oltu paikassa ennenkin, ja se on loistava. Sää on Kanariaan verrattuna lämmin ja luotettava. Hintaa 2160 euroa plus lentokenttäkuljetus, jonka hintaa en nyt muista. Joten aika kalliilta kuulostaa teidän reissu.

Vierailija
8/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 11:44"]

Minä varasin viikon AI-matkan kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle Egyptiin joulukuuksi, niin että matka jatkuu pari päivää joululoman jälkeen. Ollaan oltu paikassa ennenkin, ja se on loistava. Sää on Kanariaan verrattuna lämmin ja luotettava. Hintaa 2160 euroa plus lentokenttäkuljetus, jonka hintaa en nyt muista. Joten aika kalliilta kuulostaa teidän reissu.

[/quote]

Egypti on viimeaikojen levottomuuksien vuoksi saanut niin negatiivista mainetta, että matkailijat ovat karttaneet sitä. Siksi ovat joutuneet nyt myymään reissuja halvemmalla. Egypti on muutenkin aina ollut halvempi, koska siellä on suuri sairastumisriski.

Mutta lämmintä siellä toki on.

Vierailija
9/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt Egyptissä neljä kertaa, eikä vielä ole tullut mitään tautia. Samoin levottomuuksien riski lomakohteissa on olematon. Olen kyllä värjötellyt Kanariallakin, ja mielelläni otan Egyptiin liittyvän 'riskin', koska se tarkoittaa varmaa bikinisäätä ja ylellisiä seisovia pöytiä.

Vierailija
10/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:09"]

Minä olen käynyt Egyptissä neljä kertaa, eikä vielä ole tullut mitään tautia. Samoin levottomuuksien riski lomakohteissa on olematon. Olen kyllä värjötellyt Kanariallakin, ja mielelläni otan Egyptiin liittyvän 'riskin', koska se tarkoittaa varmaa bikinisäätä ja ylellisiä seisovia pöytiä.

[/quote]

Tuo nyt ei perustunutkaan sinun kokemuksiisi, vaan yleiseen. Silloin, kun ulkoministeriön sivuilla on varoituksia, laskevat matkanjärjestäjät automaattisesti hintojaan, vaikka ko. alueilla ei riskiä olekaan.

Vierailija
11/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha todellakaan. Meillä oli Madeiralla 2 vkoa neljän tähden hotellissa aamupala ja iso terassi merelle n. 2000e.

Vierailija
12/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi joku on halukas maksamaan Kanarian riistohintoja. Säät ovat siellä aika epävarmat ja palvelu töykeää. Jos haluaa Kanarialta ylellisen lomakokemuksen, se maksaa jo paljon enemmän kuin 1000 euroa per nenä. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
13/13 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 12:09"]

[/quote]

Tuo nyt ei perustunutkaan sinun kokemuksiisi, vaan yleiseen. Silloin, kun ulkoministeriön sivuilla on varoituksia, laskevat matkanjärjestäjät automaattisesti hintojaan, vaikka ko. alueilla ei riskiä olekaan.

[/quote]

Egyptiin emme mene. Turkissakin käyty kerran ja se riitti. Kanarialla olemme olleet useita kertoja. Ei ole tarvinnut värjötellä. Sade osunut kerran kohdalle. Yhtenä päivänä satanut ehkä vartin. All inc ei ole yleensä kuulunut meidän matkoihin,

Samoin Thaimaa yms Aasia ei meitä houkuta. Halusin kuulla lähinnä yleisen ja palstan mielipiteen hinnasta,ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän