Onko tämä tubettaja mielestänne kaunis? Pisti heti silmään...
Kommentit (24)
Hyviä piirteitä mutta silmät liian lähekkäin.
Piirteet on kauniit, mutta mielestäni kasvot ovat pitkät ja siksi vaikutelma on hieman "miehekäs". Ei siis kaikkein kauneimpia näkemistäni tubettajista, mutta ihan normi kaunis.
No aika paljon meikkiä, eitost voi arvioida ton oikeeta ulkonäköä :DD ja aika silmiinpistävä tyyli jolla varmasti saa huomiota, ei mikään peruskaunis, aika maskuliiniset piirteet, mut ei huonolla tavalla...
hyvä että meikkaa silmät isommiks.
mun mielest toi just EI oo normi kaunis. :D siis ihan hyvännäkönen, omalla tavallaan, koska on laittautunu. ilman laittautumista olis ku eri ihminen.... ei mitenkää naiselliset tai kauniit piirteet, mut ihan hyvännäkönen silti, varmaan suureks osaks meikin takia :D
ja myös toi nenä ei oo mitenkää kauheen naisellinen vaan päin vastoin, mut se on ihan persoonallista.
Näyttää jotenkin miehekkäältä kasvoista
On superkaunis Lady Gagamaiset kiinnostavat piirteet. Älykkään näköinen.
mut toi on kauniimpi ku lady gaga. :D
Ei, ihan tavis, perus-kivannäköinen mutta rumasti meikattu. Erilainen meikki kaunistaisi varmasti huomattavasti. N
On persoonallisen kaunis, mielenkiintoisen näköinen. "Miehekkyys" tuo vain särmää, ei ome kiiltokuvamainen. Ei klassisen kaunis eikä supernaiselliset piirteet, mutta kauns, kyllä.
N 50
Kyllä tuohon työmies tarpeensa tekisi.
M27
Vierailija kirjoitti:
mut toi on kauniimpi ku lady gaga. :D
Lady gaga on naisellisemman näköinen.
Mulle tuli tuosta videon naisesta enemmän mieleen joku amy winehouse.
toi meikki on hyvä, näettekö kuinka ihminen saa ittensä täysin eri ihmiseks meikillä??? :DD
ei toi ilman meikkii mikään erikoinen ollukkaa, nii, joo..
mut siis ei oo kuitenkaa mun ihanne , ite tykkään naisellisesta.. :D mut on toi hyvännäkönen silti ja tosiaan tota ei voi oikeen verrata lady gagaan, koska lady gaga ei oo hyvännäkönen millään tapaa :p
Veikkaan hänellä olevan esim. kroatialaiset sukujuuret? Tai ainakin siltä suunnalta... Ei minun silmissäni erityisen kaunis, en oikein pidä noin maskuliinisista kasvoista naisella.
lady gaga on itekki sanonu haastattelussa et sen on täytyny yrittää jotenki kompensoida jtn, koska se ei oo ollut kaunis. :DD
puhun lady gagan piirteistä, jotka ei oo nätit. en tosin tiedä onko ollu leikkauksissa nykyään......
siis on toi hyvännäkönen verrattuna lady gagaan vaikka siis tykkään lady gagasta
Noista maskuliinisista kasvoista tulee väkisinkin transuvibat...no eipä siinä mitään.
millä perusteella toi gaga on naisellisempi???? :D siis piirteilt.. ei kyl oo.
On.
-M