Oisko ihana idea? Ajattelin tyttären nimeksi yhdistää meidän vanhempien nimet
Ari + Anna = Arianna :) Minusta tuo on sitä paitsi tosi kaunis nimi.
Kommentit (58)
Oletko kenties katsonut Twilightiä?
Jep, ja meillä ois Teroella. Onneks ei ole.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 10:27"]
Oletko kenties katsonut Twilightiä?
[/quote]
En ole katsonut. ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 10:27"]
Jep, ja meillä ois Teroella. Onneks ei ole.
[/quote]
Repesin :D
Mun tytär nimettiin isovanhempien mukaan, Mirjakalervo.
Ihan kaunis idea, mutta josko vaikka toiseksi nimeksi?
Siis niinku tooosi kiva idea! Go for it!
Luulin, että tää aloitus on jonkun lesbon kirjoittama juttu.
Olet katsonut liikaa Kauniita ja Rohkeita.
Brooke + Ridge = Bridget
No voitteko te täystyrmääjät nyt vähän perustella kantaanne?
Tai jos oisin vain kysynyt mielipiteitä nimestä Arianna ilman et oisin kertonut vanhempien nimiä, mitä oisitte sanonu?
Mikä vika tuossa itse nimessä siis on?
Toki voi toiseksikin nimeksi miettiä sitä, mutta kun meillä ei ole mitään etunimisuosikkia. ap
Meillä on Merjamatti Vuoksenjuoma
No Ari on miehen nimi, ja se yhdistettynä naisen nimeen ei vielä ole naisen nimi, vaan pelkästään typerä sekasikiö. Arianna on ruma nimi, johtuen tuosta Arista alussa.
Ihan hyvä nimihän tuo on, eikä edes mikään keksitty, Ariannahan on oikea nimi jo valmiiksi.
Arianna on ulkomailla ihan yleinen naisen nimi, joten jos se vanhemmista kuulostaa ihanalle niin siitä vaan. täällä nyt kavahdetaan kaikkea, joka poikkeaa normaaleista eemeleistä ja emmoista.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 10:37"]
No voitteko te täystyrmääjät nyt vähän perustella kantaanne?
Tai jos oisin vain kysynyt mielipiteitä nimestä Arianna ilman et oisin kertonut vanhempien nimiä, mitä oisitte sanonu?
Mikä vika tuossa itse nimessä siis on?
Toki voi toiseksikin nimeksi miettiä sitä, mutta kun meillä ei ole mitään etunimisuosikkia. ap
[/quote]
Ei kyse ole siitä nimestä, vaan mieti nyt vaikka itse ihan hypoteettisesti miltä tuntuisi olla nimeltään suoraan äitisi+isäsi nimi. Se vain tuntuisi hölmöltä!
"Tulkaapas Ari, Anna ja Arianna mukaamme!"
Toimii joillain nimiyhdistelmillä. Meillä taas tulisi yhdysnimeni ansiosta sellainen nimihirviö ettei ikinä.
Ihan hirveä. Mieti nyt vähän miltä lapsesta tuntuu olla nimeltään suoraan äidin ja isän nimi yhdistettynä. Jokin vähän sinnepäin oleva nimi olisi jo eri asia.