Mies seuraa teini-ikäisen tyttären kavereita IG:ssä
Onko tavallista? Sanoo että haluaa pysyä ajan tasalla kenen kanssa tyttäremme hengailee.😒
Kommentit (27)
Kannattaa kysyä siltä suoraan onko pedofiili. Jos suuttuu niin 99,9% todennäkösyydellä on.
Kiirettä pitäisi ja kokopäivätyöstä kävisi. Teinillä näytti olevan pari tuhatta seuraajaa kun äsken katsoin.
Kauniita nuoria mirrejä niin miksei seuraisi, ei se ole laitonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiirettä pitäisi ja kokopäivätyöstä kävisi. Teinillä näytti olevan pari tuhatta seuraajaa kun äsken katsoin.
Jamaal, Mohammed, Ahmed, Abujabbar, Abdul, Omar...
Juu ei. Näitä ei edes hyväksytä seuraajiksi.
Niinhän sä luulet.
Normaalilta heteromieheltä kuullostaa. Minäkin kommentoin "😍" "wauw!!:)" yms tyttären kvaereiden instoihin, mukava piristää vanhempana herrasimehenä nuorten neitojen päivää.
M45, kahden teinitytön isi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet.
Näen sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet.
Näen sen.
Niinhän sä luulet.
Jokainen nuori tyttö ansaitsee saada kehuja kropastaan ja kauneudestaan vanhemmilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä siltä suoraan onko pedofiili. Jos suuttuu niin 99,9% todennäkösyydellä on.
Kieltämättä erittäin hyvä tutkimus! Tein vastaavana työkavereille ja kysyin heiltä suoraan, että ovatko pedofiileja. Melkein kaikki suuttuivat. Tällä otannalla siis oletukseni on, että jokainen työkaverini on pedofiili.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sillä että teini-ikäisten kuolaaminen olisi jotenkin soveliasta, mutta pedofiilit pitävät lapsista, eivät teineistä.
Kai se riippuu minkälaisia kuvia niillä on jne.
Tiedän tapauksen jossa äijä melkeen 70v jakelee facessa kuvia oman teini-tyttärensä ikäisistä tyttöjen herutuskuvista eikä näe toiminnassaan mitään väärää.
Ja tiedän monta aikuista miestä jotka avoimesti kuolaa teinien perään. Joskus häiritsee kun mua luullaan usein 10v nuoremmaksi ja vanhat ukot puhuu härskejä ja miehenikin oli luullut mua 17-vuotiaaksi, kuten eksänikin, nyt ikää 31.
Kammottavaa. Kai se pitäis pokata joku 80v että ei kuolais lasten perään.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita nuoria mirrejä niin miksei seuraisi, ei se ole laitonta
Lähinnä vastenmielistä.
Minähän olen niin ulkona sosiaalisesta mediasta, että en ole ihan varma mitä tämä tarkoittaa, sitäkö, että on jotenkin listautunut kyseisten profiilien seuraajaksi? Jos näin on, niin kyllä se on epäilyttävää. On eri asia käydä katsomassa, millaisten tyyppien kanssa nuori netissä viettää aikaa, mutta tuossa on kyllä ihan muut motiivit.
Aika moni teinityttö kertoo joutuvansa kavereidensa isien ahdistelemaksi
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksen jossa äijä melkeen 70v jakelee facessa kuvia oman teini-tyttärensä ikäisistä tyttöjen herutuskuvista eikä näe toiminnassaan mitään väärää.
Ja tiedän monta aikuista miestä jotka avoimesti kuolaa teinien perään. Joskus häiritsee kun mua luullaan usein 10v nuoremmaksi ja vanhat ukot puhuu härskejä ja miehenikin oli luullut mua 17-vuotiaaksi, kuten eksänikin, nyt ikää 31.Kammottavaa. Kai se pitäis pokata joku 80v että ei kuolais lasten perään.
Kaikki kuolaa naisen näköisiä vartaloita. Sitä ikää ei ole otsaan tatutoitu.
Tämä somehuoraus on aiheuttanut sen, että muijat objektoi ihan itse itsensä. Kaikki panosovellukset ja muu paska.
Monet teinitytöt ovat kyllä henkeäsalpaavan nättejä. Tekisi mieli vain suukotella ja pitää hyvänä heitä. Tietysti ainoastaan jos ovat yli 16,000v!
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedän monta aikuista miestä jotka avoimesti kuolaa teinien perään. Joskus häiritsee kun mua luullaan usein 10v nuoremmaksi ja vanhat ukot puhuu härskejä ja miehenikin oli luullut mua 17-vuotiaaksi, kuten eksänikin, nyt ikää 31.Kammottavaa. Kai se pitäis pokata joku 80v että ei kuolais lasten perään.
Kaikki kuolaa naisen näköisiä vartaloita. Sitä ikää ei ole otsaan tatutoitu.
Ei ole ei. Onko silti soveliasta että himoitsee "naisia" jotka voisi mennä omasta tyttärestä?
Vierailija kirjoitti:
Monet teinitytöt ovat kyllä henkeäsalpaavan nättejä. Tekisi mieli vain suukotella ja pitää hyvänä heitä. Tietysti ainoastaan jos ovat yli 16,000v!
M27
Aww ihanasti sanottu..:)
ps. jotkut teinitytöt tykkää just sun ikäsistä vähän vanhemmista miehistä ;D
N16
Niin minäkin seuraan lasteni kavereita IG:ssa. Sekä tyttären että pojan. Kai sitäkin joku vois outona pitää.