Mikä Einolle toiseksi nimeksi?
Kommentit (27)
Mulla tuli mieleen heti Eino Iivari, kunnes näin vaihtoehdot :) Joten valitsen samantyylisen Sakarin.
Mulla oli Eino sekä Olavi niminen paappa :)
Eino on esivanhemman nimi, ei pikkulapsen. Tänään luin paikallislehdestä kastetun Eino Olavi Luttinen, no sukunimi ei ollut juuri tuo, mutta vastaava. Järkytys. Älkää hankkiko lasta, jos laitatte hänelle nimeksi ääliö löllö möttönen.
Kaipainen... Suomifilmi legenda. Välittömästi tuli mieleen Einosta.
Eino on ihana nimi, mutta hyvin suosittu tällä hetkellä. Kastetuissa on aina 1-2 Einoa, joten mieti vielä haluatko antaa sitä nimeä.
Ehdottaisin toiseksi nimeksi Pietari.
Mun isoisäni oli Eino Jalmari. Hyvä yhdistelmä mielestäni :)
Muita Einon kanssa sopivia voisivat olla
Eevertti
Johannes
Severi
Alpertti
Eino Eliel. Eino on pompannut kyllä nopeasti nimitilastoissa, jatkaa nousuaan.
Eino Ilmari / Ilari kävi mielessä ennenkuin avasin ketjun.
Isoisäni oli Eino, hänellä ei ollut toista nimeä lainkaan, ihan vain lyhyesti ja ytimekkäästi Eino.
Meillä on 10 vuotias Eino Oskari. Buumi alkoi myöhemmin, Eino-vauvoja on nyt paljon, mutta samassa koulussa on yksi ekaluokkalainen Eino 360:n oppilaan joukossa. Meillä nimi tuli papaltani, en koskaan ehtinyt häntä tavata, mutta kuulemma ihana ja reilu mies oli.
Jos on pakko Eino nimeksi antaa, niin noista paras Einari.
t. eräs joka ei nimestä tosiaan pidä
Mun lapsen päiväkotiryhmässä oli viime vuonna kolme Einoa: Eino Olavi, Eino Sakari ja Eino Ilmari.
No älä nyt missään nimessä anna nimeksi Eino Einari - hei älykääpiöt - Eino on lyhenne Einarista!!!!!!! vähän sama kun antaisi nimeksi Oula Olavi.
No eivätpäs ole samaa perua, vaikka Einoa käytetäänkin Einarin kutsumanimenä usein.
Mulle tuli heti mieleen että Sakari ennen ku edes näin nuo vaihtoehdot. :) Sakari sopii parhaiten