Mieheni toivoo, että synnytän alakautta.
Minulla on yksi lapsi edellisestä suhteesta. Muistan vieläkin miten paikat eivät tuntuneet enää niin piukoilta synnytyksen jälkeen. Nyt toki olen toipunut, koska synnytyksestä on monen monen monta vuotta. Nyt raskausaikana olen ruvennut pelkäämään, että miten tällä kertaa käy. Ensimmäinen lapsenihan oli aika pieni ja tämä on varmasti isompi kun sillä on eri isäkin. Puhun sektiotoiveesta usein ja tänään mieheni tokaisi, että lapsi haluaa tulla pillusta. Mä sanoin, että entäs jos pillu venyy ja repeää eikä susta tunnu enää hyvältä panna mua. Mieheni sanoi, että sitten hän vaikka nuolee kunnes tuntuu hyvältä. Olenko mä realisti, kun yritän pitää seksielämämme ennallaan vai onko mieheni se realisti, jolla on jalat maassa?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 01:07"]
Se on SISARUS EI SISARRUS. Ehkä sun (ja sun miehen) älykkyysosamäärällä varustetuilla ihmisillä ei pitäisi lisääntyä, oletko ajatellut sitä? Fiksujen, akateemisten ihmisten perheissä tuollaista ei edes pohdittaisi. Oletteko muutenkin vajaita? Siinä sitä syntyy Suomeen uusia veronmaksajia... OMG.
[/quote]
Mitähän sä tiedät mun koulutustaustastani. Voin kertoa, että minä olen akateeminen. Mieheni joka toivoo alatiesynnytystä on taas duunari. Kyllä tutkimusten mukaan erityisesti koulutetut yli 30 vuotiaat helsinkiläiset toivovat eniten sektioita.
[/quote]
Jos olet fiksu ja akateeminen niin etsi nyt vielä tietoa alatiesynnytksen ja sektion eroista. Sektion komplikaatioriskit ovat isommat ja sektio voi vaikeuttaa seuraavaa raskautta. Sektiosta toipuminen voi kestää yllättävänkmän kauan eikä seksistä välttämättä tule silloin mitään. Lisäksi voi olla vaikea perustella lääkärille riskialttiin sektion syyksi kireämpi alapää.
Miehesi on ihan varmasti sitä mieltä, että suhteenne suola on muuallakin kuin seksissä. Ei se pillu sitä miestä sun luonas pelkästään pidä, jos muut asiat on pielessä. Olisit tyytyväinen, että on näin päin, että miehesi arvostaa luonnollista synnytystä, josta lapsikin hyötyy.
Pillusi voit sitten treenata kuntoon synnytyksen jälkeen. Siihen löytyy paljon erilaisia välineitä ja jumppaohjeita. Miehesi varmasti avustaa treeneissä mielellään.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 08:49"]
Mä olen synnyttänyt alakautta kolme lasta, eikä ole mitään ongelmia seksissä sen takia.
Kiinteämpi "pillu" ei ole syy sektioon. Sektiossa on alatiesynnytystä suurempi riski sekä äidille että lapselle ja sä ajattelit ottaa ne varmistaaksesi, että "pillusi" pysyy tiukkana:-O
[/quote]
Paitsi että sektio on lapselle turvallisempi.
No voi herranjumala! Jos se synnytys nyt pilaise sen alapään, niin kuvittelis nyt, että mun mies valittais, että mulla on liian löysä! Esikoisen synnytin alakautta ja painoakin sillä oli 4540g ja mies kehtaa vieläkin valittaa (synnytyksestä 3 vuotta) että olen liian tiukka! Vitsi, kun kerrankin pääsis hoitamaan sänkyhommat nopeasti, eikä esileikkeihin menis kauan aikaa, että kostuu tarpeeksi.
Nyt synnytin kaksoset sektiolla ja harmittaa, ettei alatie synnytys onnistunut :( Treenasin koko raskausajan taas lantionpohjalihaksia, seksihetkiä odotellessa!
EI SE SYNNYTYSTAPA vaan totta kai paikat löystyy, jos neiti ei treenaa!
Taitaa mies tietää, ettei sektio pelasta sinun alapääsi tiukkuutta.
Vaikka luulisi, että nainenkin sen tietäisi! Jos haluat pitää alapääsi lihakset kunnossa, et tee ollenkaan lapsia. Ja ilman lapsiakin joutuisit treenaamaan.
Eli jos et tajunnut, pelkkä raskaus venyttää sinun alapäätäsi. Ei se synnytys.
Onko se arpi siinä mahassa jotenkin seksikkäämpi kuin aavistuksen löystynyt värkki?
Arvostaisit miestäsi, joka ilmeisesti rakastaa sinua eikä vain pilluasi.