Onko häpykarvasi kiharat vai suorat? Onko ne samanväriset kuin kulmakarvasi?
Kommentit (22)
Suihkun jälkeen kiharat, muuten suorat. Ja aikalailla samanväriset kuin kulmakarvat.
suorat ja kulmakarvojen väriset, eli maantienharmaat. Tosi värjäytän kulmat, pitäiskö värjätä alapääkin? ja ottaa permis?
Sellaset semi kiharat ja kulmakarvojen väriset.
kiharat, enimmäkseen kulmakarvojen väriset, joukossa myös kirkkaan vaaleaa.
Aika lailla suorat on ja kulmakarvojen väriset eli lähes mustat.
En muita, en ole moisia pitänyt varmaan kymmeneen vuoteen
Jos niitä olisi luonnontilaisena, niin olisi kiharat ja erittäin tuuheat. Mutta luonnollisesti poistan ne, pientä siistittyä kiitorataa lukuun ottamatta. Ja ovat saman väriset kuin kulmakarvani, ihan mustat. Mikä on hassua, koska olen blondi ja erittäin vaalea ihoinen. :D
Kiharat ja erittäin tuuheat. Kulmakarvani ovat tavallisen maantienväriset, pillukarvani punaiset kuten hiuksenikin.
Olen vaalea, kulmakarvani hyvin tummat, mutta alapään karvoitus ei ole.
Mulla on aika suorat, mikä on outoa, koska hiukseni ovat tosi kiharat. Väriltään tummemmat kuin kulmat.
Kiharat, kuten hiuksetkin. Paljon tummemmat kuin kulmakarvani, jotka tosi vaaleat.
Punasävyiset melko suorat, siksi vahaan säännöllisesti ne kokonaan pois. Kulmakarvat tummanruskeat ja ihan ok.
Kiharat ja kulmakarvojen väriset, eli mustat. Ripsetkin ovat muuten luonnostaan ihan mustat, vaikka hiukset on ruskeat.
Joo, samanväriset on kuin kulmakarvat, eli tosi tumman ruskeat tai melkein mustat... Kiharat ovat vain kosteana, muutoin suorat.
Suorat häpykarvat, ja jostain syystä harmaanvaaleat, vaikka sekä hiukseni että kulmakarvani ovat todella paljon tummemmat (keski/tummanruskeat). Myös muut ihokarvani esim. jaloissa ovat tuollaisia vaaleita.
Suorat. Ehkä hieman vaaleammat kuin kulmakarvat enemmän ehkä hiusten luonnollista sävyä.
Käkkärät on ja tummat, kuten kulmalarvatkin.
Minulla on eriparia.
Alapäässä hiukset ovat kiharat ja oranssit. Kulmakarvat on suorat ja ruskeat.
Kumpiakaan ei ole värjätty tai suoristettu tai kiharrettu.
Minulla on kiharat ja ihan saman väriset kuin kulmakarvat!