Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälaisia lääkkeitä suosittelet minulle

Vierailija
01.05.2013 |

haluaisin olla stressivapaa, iloinen, tarmokas, ahkera. olen nyt kaikkea muuta, ehkä laihtuisinkin jos olisi termoa ja uskoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pitkiä, hyviä yöunia, se edistää kaikkea tuota mitä haikailet. Suosittelen myös monipuolista, runsaasti kasviksia sisältävää ruokavaliota. Lisäksi ehdotan, että teet listan itseäsi stressaavista asioista ja nujerrat ne yksi kerrallaan mikäli pystyt, jos et oikeasti pysty, toteat vain itsellesi, että tätä asiaa et pysty muuttamaan.

Vierailija
2/7 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kärsivät lievästä masennuksesta. Siihen suosittelen neuroleptejä. Myös sähköshokkihoitoja ja lobotomiaa kannattaa harkita, mikäli lääkitys ei tehoa tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, itse söin kyllä jossain välissä lääkkeitäkin, mutta suurin apu oli jooga. Toimi paremmin kuin lääkkeet.

Vierailija
4/7 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unta vähintään 8 tuntia, terveellistä ja hyvänmakuista ruokaa, liikuntaa sekä d-vitamiinilisää purkista. Itse otan vuorokaudessa 40 mikrogrammaa.

Lisäksi kehottaisin huomioimaan kaikki mahdolliset tulehdustilat elimistössäsi. Hampaat ja ikenet  kunnossa?  Haisevaa hengitystä? Verenvuotoa ikenistä? Suoliston kunto? Ruoka-aineallergioita? Ripulia? Ummetusta? Pieruja? Vatsan turvotusta?

Korjaantuminen vie aikansa. Varaudu ehkä vuoteen.

Vierailija
5/7 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos paljon vastauksista (ei 3) uskon että auttavat minua, hammasremontti on tehty melkein loppuun, vatsan kanssa on ongelmia, syön vitamiinejä mm 40 mg D-vitamiiniä/pv, nukkumiseen käytän melatoninia, kait se tästä taas kun kesäkin tulee.

mulla on ssri lääkitys, mulle on määrätty snri lääkkeitä, en ole uskaltanut aloittaa, toisaalta pohdin koko lääkityksen lopettamista.

Vierailija
6/7 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään lääkitys, ei ssri eikä snri tee sinusta iloista, tarmokasta, ahkeraa eikä stressaamatonta. Lääkitys vaan vähäsen ehkä auttaa masennusoireisiin tai muihin sen kaltaisiin oireisiin. Jos joku lääkäri on sulle luvannut moisia, niin valehdellut on ja saisi hävetä, mutta tuskin on.

Vierailija
7/7 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 23:53"]

Ei mikään lääkitys, ei ssri eikä snri tee sinusta iloista, tarmokasta, ahkeraa eikä stressaamatonta. Lääkitys vaan vähäsen ehkä auttaa masennusoireisiin tai muihin sen kaltaisiin oireisiin. Jos joku lääkäri on sulle luvannut moisia, niin valehdellut on ja saisi hävetä, mutta tuskin on.

[/quote]

ei tietenkään tee, mutta jos jaksan suoriutua ja liikkua, niin kyllä se mielikin paranee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi