Lue keskustelun säännöt.
Ärsyttävää olla seksikäs, miehet flirttaa ja naiset mulkoilee
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 00:00"]
Jätä se vesirajahame ja tyrkkytoppi kaappiin, asiallisesti pukeutumalla ei ne naisetkaan mulkoile vihasesti. Ja ei, en tarkota burkhaa tai jätesäkkiä vaihtoehtosina vaatteina.
[/quote]
Mitäs sitten, kun pukeutuu jo työnkin puolesta business-tyyliin: kapeita suoria housuja, istuvia bleisereita, ei ikinä mitään liian tiukkaa tai paljastavaa. Laadukkaat kengät ja laukku, siistit hiukset, kynnet ja meikki.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 16:10"]
Ap:n kirjoitus voisi olla kuin minun kirjoittama. Olen vartaloltani normaalipainoinen muodokas tiimalasi. Minä myös koen, että jatkuvasti miehet tuijottaa jotenkin kaksimielisesti ja katselevat röyhkeästi vartaloani ja kääntyvät myös perään katselemaan. Joskus kuuluu rivojakin huuteluita ja huokailuja perään keskellä kirkasta päivää muidenkin ihmisten kuullen, mikä on tosi kiusallista. Myös joskus naiset saattavat juuttua tuijottamaan vartaloani ja monesti huomaan naisilta pahoja katseita.
Ja pukeudun siis aivan tavallisiin arkivaatteisiin: istuvat farkut, istuva paita, saappaat. Välillä huomio tuntuu niin kiusalliselta että tekisi mieli pukeutua ihan oikeasti säkkiin, että näyttäisi täysin muodottamalta tasapaksulta.
[/quote]
Harmin paikka, ettet ole upeasta ulkomuodostasi huolimatta vielä päässyt oppimaan, mitä flirtti tarkoittaa...