Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää olla seksikäs, miehet flirttaa ja naiset mulkoilee

Vierailija
23.03.2013 |

:(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali ;)

Vierailija
2/22 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raasu, voimia. 

Vierailija
4/22 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon, että sä pystyt tehdä itsestäsi vähemmän seksikkään jos vaan haluat. Paljon helpompaa niin päin!

Vierailija
5/22 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaada happoa kasvoillesi

Vierailija
6/22 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vinkkiä:

-lihota ittes satakiloiseksi

-unohda meikit

-kasvata pitkä tukka jota peset harvoin ja pidät nutturalla

Kyllä se siitä. Voimia :)

Vierailija
7/22 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ärsytä yhtään. Ihanat miehet kyllä todellakin flirttaa, jotkut naiset inhoaa ja mulkoilee heti kättelyssä, mutta joidenkin naisten (yleensä hyväitsetuntoisten sekä näyttävien naisten) kesken vallitsee tavallaan jokin sanaton yhteisymmärrys. Minkä sille voi. Ei tarvitse voidakaan. :)

Vierailija
8/22 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 21:00"]

Ei minua ärsytä yhtään. Ihanat miehet kyllä todellakin flirttaa, jotkut naiset inhoaa ja mulkoilee heti kättelyssä, mutta joidenkin naisten (yleensä hyväitsetuntoisten sekä näyttävien naisten) kesken vallitsee tavallaan jokin sanaton yhteisymmärrys. Minkä sille voi. Ei tarvitse voidakaan. :)

[/quote]

Hirveää huohottaa tuollaisille naisille. Sitä huomaa aina myöhään mitä tuli tehtyä. 

Vierailija
9/22 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 21:00"]

[/quote]

Hirveää huohottaa tuollaisille naisille. Sitä huomaa aina myöhään mitä tuli tehtyä. 

[/quote]

Ei, limaiset huohottajat on erikseen. Tässä oli kyse hienostuneesta flirtistä ainakin omalla kohdallani, ei sen kummemmasta.

Vierailija
10/22 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet vaan niin dorkan näköinen, että naiset katsoo "mikä hel**tin dorka" ja miehiä huvitat.

Vierailija
11/22 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylla aika tekee tehtavansa. nauti siita niin kauan kuin pystyt. pian olet vanhempi ja huomaamaton. nuorille pitaa antaa tilansa.

Vierailija
12/22 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylla aika tekee tehtavansa. nauti siita niin kauan kuin pystyt. pian olet vanhempi ja huomaamaton. nuorille pitaa antaa tilansa.

Vierailija
13/22 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 23:51"]

Tai sitten olet vaan niin dorkan näköinen, että naiset katsoo "mikä hel**tin dorka" ja miehiä huvitat.

[/quote]

Haha, alkoi naurattaa, koska tuo sopii niin hyvin minuun! En siis ole ap. mutta olen vaan tosiaan niin dorka, että ihmiset katsovat. Huumorilla kuitenkin mennään.  :)

Vierailija
14/22 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se vesirajahame ja tyrkkytoppi kaappiin, asiallisesti pukeutumalla ei ne naisetkaan mulkoile vihasesti. Ja ei, en tarkota burkhaa tai jätesäkkiä vaihtoehtosina vaatteina.

Vierailija
15/22 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaahan vastailija nyt...

Tiedän naisia jotka ovat päästä varpaisiin ensisilmäyksellä aistikkaita, upeita, kauniita, uhkeita jne. Eivät täydellisiä, niin kuin ei kukaan, mutta kiinnittävät huomiota tietyllä tavalla.

Ajattelen, että se on heille taakka. Siinä on iso työ asennoitua ja psyykata itseään arjessa pärjätäkseen. Ajatteli kuka mitä vaan, olen oma itseni, tällainen, ja hyvä sellaisena.

En koe näitä naisia uhkana. He ovat minulle tuttavia siinä kuin muutkin. Ja kuulaas, nämä tietämäni tyypit ovat muuten tosi hvyiä ja fiksuja tyyppejä.

Vierailija
16/22 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 20:59"]

Pari vinkkiä:

-lihota ittes satakiloiseksi

-unohda meikit

-kasvata pitkä tukka jota peset harvoin ja pidät nutturalla

Kyllä se siitä. Voimia :)

[/quote]

Ai saakeli kun hajosin! Istun täällä meikittä paskainen tukka nutturalla ja mietin miten olenkin näin lihonut.

Vierailija
17/22 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 00:00"]

Jätä se vesirajahame ja tyrkkytoppi kaappiin, asiallisesti pukeutumalla ei ne naisetkaan mulkoile vihasesti. Ja ei, en tarkota burkhaa tai jätesäkkiä vaihtoehtosina vaatteina.

[/quote]

Mulle ap:n kuvailemaa tapahtuu ja kuljen yleensä ruokakaupassa urheiluvaatteissa(olen menossa/tulossa harrastuksesta), mitä ei yleensä kai pidetä kovin huorahtavina, mihin kommentillasi ilmeisesti viittasit?

Vierailija
18/22 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Tiedän olevani hyvännäköinen enkä koe että kaikki miehet flirttaa ja kaikki naiset mulkoilee. Eikä se myöskään mene niin että minulla on kavereina vain näyttäviä naisia, ihan kaikennäköisiä hyviä tyyppejä on ystävinä ja tuttavina. Hyvä itsetunto voi kai siis olla taviksellakin.

Tai sitten olen naiivi enkä huomaa naisten mulkoilua tai miesten flirttiä? Ei mitenkään poissuljettua. Tosin en yleensä tarkkaile muiden reaktioita itseeni vaan enemmänkin sitä millaisia ihmisiä he ovat.

Vierailija
19/22 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset oikeessa elämässä ketään mulkoile. Ainakin ite on hyvännäköinen ja naiset haluaa päästä kokeilemaan myös. Yleensä niillä mulkoilijoilla on jotain muuta pahasti elämässä, ei ne kenenkään seksikkyydestä tajua mitään. Ap feilas koko homman, ei kannata uskoa.

Vierailija
20/22 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitus voisi olla kuin minun kirjoittama. Olen vartaloltani normaalipainoinen muodokas tiimalasi. Minä myös koen, että jatkuvasti miehet tuijottaa jotenkin kaksimielisesti ja katselevat röyhkeästi vartaloani ja kääntyvät myös perään katselemaan. Joskus kuuluu rivojakin huuteluita ja huokailuja perään keskellä kirkasta päivää muidenkin ihmisten kuullen, mikä on tosi kiusallista. Myös joskus naiset saattavat juuttua tuijottamaan vartaloani ja monesti huomaan naisilta pahoja katseita.

Ja pukeudun siis aivan tavallisiin arkivaatteisiin: istuvat farkut, istuva paita, saappaat. Välillä huomio tuntuu niin kiusalliselta että tekisi mieli pukeutua ihan oikeasti säkkiin, että näyttäisi täysin muodottamalta tasapaksulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä