Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastatko avioliiton ulkopuolisia suhteita?

Vierailija
23.03.2013 |

Ihan tosissaan kysyn..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. En ole koskaan ollut naimisissa, ja jos haluan olla suhteissa, niiden pitää sitten olla avioliiton ulkopuolisia.

Vierailija
22/25 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mulla on ihana rakastaja. Lasten takia en jaksa erota. Minulle järjestely sopii, miehestäni en tiedä. Toivoisin, että hänelläkin olisi joku rakastajatar. Itse en häntä,nää halua.

Vierailija
24/25 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 21:02"]

Ei ole tarvetta. Jos minulle tulisi kriisi, hankkisin tasapainoisena ja vastuuntuntoisena ihmisenä itselleni esim. keskusteluapua. En haavoittaisi rakasta puolisoani ja muuta perhettäni itsekkäällä ja epärehellisellä pelleilyllä, kuten jotkut alimman kohortin raukat.

[/quote]

Joo, näin ajattelin (ajattelen) minäkin ja olin (olen edelleen) onnellinen puolisoni kanssa. Kerran sitten tapasin ihmisen jonka kohdalla kuului vain KABOOM. Ei, suhdetta meillä ei ole edelleenkään, ollaan läheisiä ystäviä kyllä. Mut sitä tuskaa mitä mä välillä koen on vaikea kuvailla sellaiselle joka ei sitä ole kokenut. Kaikesta perheonnesta huolimatta vain kävi niin, että tässä oli nyt SE mies, jota olin aina tiedostamattani etsinyt. Jos olisin ollut tässä tilanteessa muutama vuosi sitten, en olisi edes kahta kertaa pohtinut asiaa, jättänyt vain kaiken muun hänen vuokseen. On helppo katsoa ylimielisesti nenänvartta pitkin toisten ratkaisuja, jos ei itse ole koskaan kokenut tällaista. Kai mäkin tässä voisin sanoa että "hah hah, minäpä olen niin vahva, etten tuollaisiin lankea vaikka tilaisuus olisikin", mutta eipä vaan tunnu kovin vahvalta, tuskaiselta vain. 

[/quote] Sinä et tiedä, mitä minä olen kokenut, tai että miten "helppoa" uskollisuus minulle on. Sinä et siis ole langennut mihinkään, enkä ole minäkään. Ei se ole mikään "hah hah minäpä olen vahva" vaan kyse on valinnoista. Itseltään voi vaatiakin jotain. Tuntemani pettäjät ovat sellaisia ihmisiä jotka vaativat kyllä suuria muilta ihmisiltä, mutta itseään kohtaan ovat oikein armeliaita ja lempeitä.

Vierailija
25/25 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta. Pettämiseen en lähtis. Jos oma mies/vaimo ei kiinnosta, niin silloin ero on parempi kuin pettäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän