Salkkareiden Cindyllä on helvetin iso ja ruma nenä!
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 20:41"]
Cindyllä on söpö pieni pimpsa
[/quote]
VARSINAINEN KAMELINVARVAS SILLÄ ON
Sulla on ilmeisesti jotain hampaankolossa ks.ihmistä kohtaan. surullista sinänsä...
Ei se nyt sen rumempi nenä ole kuin sen Salkkari-pikkusiskollakaan.
Tai ei sen rumempi kuin Isabellalla, jonka nenänpää nytkyy ylös-alas kun se puhuu...
Ei se ruma ole. Mulla on yhtä pitkä ja lisäksi perunanmuotoinen :D Revi siitä huumoria.
Taidat olla vaan kateellinen. Mulla on melko samanlainen ja moni on sitä kehunut. Nuorempana häpesin erilaisuuttani suomalaisten perunanenujen keskuudessa, mutta en enää. Se on ihan kokonaisuudesta kiinni miten nenä istuu ihmisen naamaan. Cindy on upea slaavilainen kaunotar.
Tuli kyllä mieleen nyt ku yks tuttu mies kerran hehkutti salkkareiden cindyä et kuinka kaunis se on, ja yks nainen alko rääkyyn vieressä kuinka iso ja hirveä nenä sillä on :D Kateuttahan tuo on, ei kai sitä mikään muu selitä että (oletettavasti) aikuinen ihminen tekee aloituksen jonkun henkilön nenästä, tai vaihtoehtoisesti pitää suuren puheen siit'. Vai ärsyttääkö se jotenki että joku jolla on iso nenä, ja ei vieläpä sitä perusmallia peruna, on yleisesti kauniina pidetty ihminen :D Itse en henkilökohtaisest ikinä edes ollut huomannut että Mian nenä on iso, ennen kuin tämä nainen valisti että se nenä nyt vaan on kamala ja sen kanssa ei voi olla kaunis :)
Onks joku kussut sun muroihin? Oot melkosen kateellinen Mialle.