Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eerikan tapauksessa kulminoituu ihmisten laiskuus, välinpitämättöyys ja kylmyys

Vierailija
23.03.2013 |

Näen kaiken tuon myös päivittäin omassa työssäni sekä vapaa-ajalla. Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun olen auttanut ihmistä, kun kukaan muu ei ole viitsinyt. Kaikista järkyttävintä on se, että kuollut, maassa makaava ihminen on sellainen, jonka voi ohittaa kuin roskan - ainakaan täällä pk-seudulla ei kukaan ole sellaisesta kiinnostunut.

Nyt kysynkin näin anonyymina, että miksi SINÄ et viitsi autttaa muita, mikä on sinun tekosyysi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule,autan äitiäni minkä pystyn :( äidiltä meni talo alta,jouduin ottamaan hänen takiaan lainaa että hän selviää veloistaan. Kun käyn hänen luonaan saan ainaisen valituksen elämän karuudesta ja siitä rahattomuudesta. Nälkääkin hän on nähnyt. aina ei vain JAKSA auttaa, varsinkin kun itsekin olen köyhä, ja oma talous murheena :(

Vierailija
2/7 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä siitä saisin jos auttaisin, en mitään! En jaksa tuollaista jeesustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvalvojat yms. perheneuvojat toimivat täällä suomessa hirveän vastuuttomasti ja väärin, tiedän kokemuksesta. lisäksi laki suojaa näitä "ammattilaisia" lapsipsykologeja yms. kasvatustieteilijöitä.

Eerikan tapauksessa tulisi esimerkin vuoksi jakaa tuntuvia rangaistuksia kyseisille viranomaisille jotka osaltaan ovat syyllisiä Eerikan tapaukseen. vaikka jopa vankilaa tulisi jakaa!!!

Vierailija
4/7 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä on yhä enemmän tullut minä minä ite porukkaa, huomaahan sen jo tätäkin palstaa lukiessa, minä minä.

Itse en voi kulkea ohi jos nään kenen tahansa lapsen itkevän..kaatuneen tai jonkun makaavan maassa, otan aina selvää mistä kysymys ja soitan apua jos tarvitaan. En voi kulkea ohi, välittämättä.

Vierailija
5/7 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen soittanut poliisille tappelevista naapureista, miehestä joka kuristaa raskaana olevaa vaimoaan tein ilmoituksen sossuun. Viimeksi pari viikkoa sitten pysähdyin auttamaan parikymppistä nuorta miestä, joka oli tokkurainen ja tilasin ambulanssin. Oli ottanut liikaa kipulääkkeitä leikkauksen jälkitilaan, sekä lisäksi hänellä oli kaksi muuta sairautta joihin keskushermostoon vaikuttava lääkitys (epilepsia ja paniikkihäiriö).

Jos itse joudun avuttomaan tilaan, toivon että joku auttaa.

Vierailija
6/7 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivulliset teki Eerikan tapauksessa ls-ilmoituksia. Se että sossut teki virheitä ei ole meidän kaikkien välinpitämättömyyttä, vaan sossujen virhe.

Vierailija
7/7 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä olisit AP toiminut, jos olisit ollut Eerikan naapurustossa ja huomannutlapsen hädän? Kiinnostaisi tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän