Is: Veera Grönlund on panseksuaali
Kommentit (11)
Pan troglodytes = Simpanssi
Pan paniscus = Kääpiösimpanssi
Voi widdu näitä valittajia ja aina pitää olla pitkä liuta kaikkea takana. Oikeassa elämässä kuinka moni on elänyt lapsuuden joka oli semmoinen kuin olisi halunnut ? Ei kukaan, kaikilla on ollut lapsena pitkä lista mitä pitäisi olla, ei kuitenkaan ollut. Minä olisin halunnut asua kerrostalossa, koska hissi oli siisti juttu, ei asuttu. Minä olisin halunnut kesämökin mutta ei saatu, oli vene, olisin halunnut mummolan maalta mutta mummoni olivat kaupunkilaisia, toinen asui kaupungin keskustassa korttelin päässä ja toinen kilometrin päässä. No ei tullut anoreksiaa ja olen normaali hetero. Ja ei minunkaan lapset saaneet sellaista lapsuutta kuin olisivat halunneet, ei asuttu hiihtokeskuksen ja skeitti parkin välissä
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä olen miettinyt, että kun näihin tosi-tv ohjelmiin haetaan kilpailijoita, niin tuleeko niiden luetella elämäntarina että mitä heidän taustastaan löytyy?
Hakijalle eduksi jos on esim:
Päihdetaustaa
Rikostaustaa
Lastensuojelun asiakkuus
Seksuaalivähemmistöjen edustaja
Ollut ennen päinvastaista sukupuolta kuin nyt on
Kaksi tai useampaa persreikää
Molemmat sukupuolielimet
Yms jne joista saadaan uutisia.
Näin kukaan ei tunne itseään syrjäytyneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi widdu näitä valittajia ja aina pitää olla pitkä liuta kaikkea takana. Oikeassa elämässä kuinka moni on elänyt lapsuuden joka oli semmoinen kuin olisi halunnut ? Ei kukaan, kaikilla on ollut lapsena pitkä lista mitä pitäisi olla, ei kuitenkaan ollut. Minä olisin halunnut asua kerrostalossa, koska hissi oli siisti juttu, ei asuttu. Minä olisin halunnut kesämökin mutta ei saatu, oli vene, olisin halunnut mummolan maalta mutta mummoni olivat kaupunkilaisia, toinen asui kaupungin keskustassa korttelin päässä ja toinen kilometrin päässä. No ei tullut anoreksiaa ja olen normaali hetero. Ja ei minunkaan lapset saaneet sellaista lapsuutta kuin olisivat halunneet, ei asuttu hiihtokeskuksen ja skeitti parkin välissä
Ei meilläkään lapsena ollut hissiä eikä faijalla uutta Mersua vaikka olisin halunnut. Mutta onneksi minun lapsuudessani normi ei ollut leikata kullista pimppiä tai venytellä persettä netissä rahasta.
Onko joillakin tunne-elämä traumainen. Menee rakkaus, ihastuminen ja seksi sekaisin.
Rakkautta voi tuntea monenlaista. Kumppania kohtaan, ystävää kohtaan, omia vanhempiaan kohtaan, omaa lapsiaan kohtaan. Jotain ihailemaansa ihmisen ajatuksia voi rakastaa ja ihailla. Omasta koirasta voi pitää melkein sanottuna rakkauden arvoisesti.
Seksuaalisuutta yleensä tunnetaan, jos halutaan olla intiimimmin läheisyydessä. Siihen ei tarvita edes välttämättä rakastumista.
Sitä mä olen miettinyt, että kun näihin tosi-tv ohjelmiin haetaan kilpailijoita, niin tuleeko niiden luetella elämäntarina että mitä heidän taustastaan löytyy?
Hakijalle eduksi jos on esim:
Päihdetaustaa
Rikostaustaa
Lastensuojelun asiakkuus
Seksuaalivähemmistöjen edustaja
Ollut ennen päinvastaista sukupuolta kuin nyt on
Kaksi tai useampaa persreikää
Molemmat sukupuolielimet
Yms jne joista saadaan uutisia.