Kokoomusruoska löi taas ;-(
Miljardipotti kehysriihestä "yrittäjille". Työtätekevät nyt sitten odottavat tippuisiko muruja heillekin.
Voitaisiinkohan joskus tehdä toisinpäin: Annetaan miljardipotti työtätekeville. Ja äkkiäkös "yrittäjät" narraavat potin itselleen ;-)
Kommentit (27)
KYLLÄ HERRA ON PALKKANSA ANSAINNUT ETENKIN ARHINMÄEN PAAVO!!!
Olen kokoomuksen kannattaja, mutta kyllä nyt täytyy sanoa, että mielestäni meni syteen tuo veromuutos. Suurin osa työpaikoista Suomessa on pk-yrityksissä. Niihin myös syntyy eniten uusia työpaikkoja - ja niissä on nytkin ollut vähiten irtisanomisia.
Uusi veromuutos toi helpotuksia sen sijaan pääasiassa suurille yrityksille. Pk-yrittäjien toimintaa taas vaikeutettiin taas vaihteeksi. Suomessa ollaan olevinaan yrittäjämyönteisiä, mutta oikeasti tuntuu siltä, että täältä yritetään pk-yrittäjyys ja muutaman kymmenen ihmisen tai sitä pienemmät firmat karsia valtion toiminnalla kokonaan.
Ei voi kun sanoa, että kummastuttaa. Enpä tosiaan tiedä, mitä puoluetta äänestää seuraavissa vaaleissa, kun kokoomuskaan ei enää aja tavallisen kokoomusta kannattavan oikeistolaisen ihmisen asiaa. Mikä ihme olisi vaihtoehto?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 10:56"]
Miksi Arhinmäki ja Urpilainen tekevät kokoomus-politiikkaa vaikka lupasivat ennen vaaleja ihan muuta, mielestäni he ovat pettäneet äänestäjän.
[/quote]
Kokoomuksen kannattajan mielestä Katainen taas tekee vasemmistopolitiikkaa vaikka lupasi ennen vaaleja ihan muuta. Mielestäni hekin ovat pettäneet äänestäjät.
Mielenkiintoista politiikkaa.Lopputuloksena minkään puolueen äänestäjät ei ole tyytyväisiä ja maan talouden suuntaa ei ole saatu kääntymään parempaan eikä kuluja leikattua. Mitä ihmettä?
Suomen kokoomus on aivan surkea, ei mitenkään hyvä oikeistopuolue, satsaa eurooppalaisiin surkeisiin suurpakkeihin ja suuryrityksiin. voisi huomioida myös pienemmät yritykset ja karsia hallintoa ja keventää verotusta kautta linjan. Sipilä ymmärtää asioita huomattavasti paremmin, Katainen on kyllä täydellinen fiasko.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 10:56"]
Miksi Arhinmäki ja Urpilainen tekevät kokoomus-politiikkaa vaikka lupasivat ennen vaaleja ihan muuta, mielestäni he ovat pettäneet äänestäjän.
[/quote]
en ymmärrä hölmöja ketkä äänestavät noita ikuisia valehtelioita
Itse olen pienyrittäjä, enkä todellakaan ole koskaan äänestänyt kokoomusta. Kokoomus ei ole koskaan ajanut minun asioitani, ja edellisellä kerralla kunnallisvaaleissa sopivin ehdokas oli demari. Kokoomus ajaa lähinnä suuryritysten ja hyvin rikkaiden yksilöiden asioita.