Kummalle miehelle raskaana?
Harrastin tässä kierrossa seksiä otoliseen aikaan ja ilman ehkäisyä kahden eri miehen kanssa (älä kysy miksi), joista toinen on puolisoni.
Miehen A kanssa olin yhdynnässä kp10 illalla, sekä kp11 aamulla.
Miehen B kanssa olin vastaavasti yhdynnöissä kp15 ja kp18.
Kuukautiskiertoni on keskimäärin 28 pv ja nyt olen raskaana, mutta kummalle?
Kommentit (45)
Voi olla ihan kumpi vaan kun ne siittiöt voi elää viikonkin odottamassa munasolun irtoamista.
Veikkaa siis myös A:ta.
Mutta voihan se olla B:kin jos sulla oli just silloin ovis...
A todennäköisemmin, mutta periaatteessa tuo kp15 B:n kanssa on voinut myös napata.
Sullapa on jännä tilanne, tsemppiä vaan!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 15:29"]
A todennäköisemmin, mutta periaatteessa tuo kp15 B:n kanssa on voinut myös napata.
Sullapa on jännä tilanne, tsemppiä vaan!
[/quote]
Joo, jännä tosiaan. Enempikin kamala ja oon ollut tämän plussan jälkeen aivan paniikissa. Kokeilemani laskuritkin näyttäis, että isä on todennäköisemmin vaihtoehto A, joka on kurssikaveri, eikä tuo B, joka taas on mieheni.
Sanokaas viisaammat mitä mun sijassani nyt tekisette?
# Ap.
Tunnusta miehellesi, että olet pettänyt ja kestä seuraukset.
Joko kerrot miehille tilanteesta jo raskauden aikana tai sitten lapsen synnyttyä. Ne kai ovat ainoat oikeat vaihtoehdot. Pahimmassa tapauksessa jäät yksin lapsesi kanssa, mutta eihän sekään mikään maailmanloppu ole! Koita iloita raskaudesta kaikesta huolimatta.
Minä tekisin abortin. Paniikki on turhaa, koska tilanne on täysin itseaiheutettu. Typerä jakorasia.
Hirveen "kiva" tilanne sulla. Säälin miestäsi. Toivottavasti kerrot rehellisesti hänelle, mikä tilanne on.
No älä ainakaan missään tapauksessa aborttia tee...
Jos olette naimisissa, niin tiesithän, että avioliitossa syntyvän lapsen isäksi merkitään aina automaattisesti oma puoliso... Onko noissa sun miehissäsi paljon samaa näköä, ja jaksaisitko elää sen salaisuuden kanssa, jos et kertoisi miehellesi mitään?
Jos taas äiti haluaa, että joku muu merkittäänkin lapsen siittäjäksi ilman isyystestiä, niin siihen pitää saada molemmilta miehiltä, eli siittäjän ja puolison kirjallinen suostumus.
Onko kurssikaverisi vapaa, vai onko hänkin varattu ja olisiko valmis edes ottamaan vastuun, jos lapsi hänen?
Jos haluat jatkaa miehesi kanssa niin:
Jos ette ole naimisissa, niin nyt sitten äkkiä maistraattiin.
Syykin yllä. Ja pidät suusi kiinni.
Tai: tee abortti.
Jos et halua jatkaa suhdetta miehesi kanssa, mutta haluat pitää lapsen:
Tunnusta. Ja mietitte miehen kanssa yhdessä mitä teette.
Voi voi... Teko itsessään on jo VOIVOI, mutta ilman ehkäisyä.. Olisit edes siitä huolehtinut! Tosin, eipä tässä vaiheessa saarnaaminen enää auta ;(
Pistää vaan miettimään miten h-tin tyhmiä naisia voi olla olemassa.
Eikö sulla oo hajuakaan koska tarkalleen olis ollu ovulaatio tuntemuksia? Itse veikkaisin enemmän vaihtoehto B:tä..
Mietit nyt ihan kunnolla, että miksi teit tämän. Kahden miehen kanssa hedelmälliseen aikaan ilman ehkäisyä. Toista petit. Tämä on nyt se yhtälö, joka sun pitää miettiä. Miksi teit näin itsellesi? Miehellesi? Sille toiselle miehelle? Mitä tää kertoo sun toiveista, haaveista, tunteista ja suunnitelmista? Haluatko pois nykyisestä suhteesta? Etkö osaa päättää?Mitä?
Ja sitten kakaiset totuuden, molemmille. Kun on se lapsikin, niin hänen elämänsä ei saa perustua sun syihin, sun kasvojen säilyttämiseen, häpeään tai valheeseen. Hän ansaitsee syntyä tilanteeseen, jossa ei enää kuseteta.
Teet väärin niitä miehiäkin kohtaan, jos et kerro, mikä on tilanne. Hae ittellesi keskusteluapua, jos et selviä itse.
Valhe paljastuu ennemmin tai myöhemmin. Nyt on parempi, vähemmän valhetta.
Jos sulla on vaara tulla kiristetyksi, hallituksi tai pahoinpidellyksi, älä kerro, vaan mene turvaan jonkun luokse ja vähitellen ala selvittää tilannetta. Muuten kerro.
Olitko niin kännissä, vai missä järkesi oli, kun et vaatinut sitä vierasta miestä laittamaan kortsua, vai lupasiko mies vetää ajoissa ulos, mutta ei sitte malttanutkaan lopettaa?
Voi ihan hyvin olla kumpi vain. Ovulaatio ei ole aina 14 vuorokautta ennen menkkoja, joten b on ihan yhtä mahdollinen. Mielestäni jopa todennäköisempi kuin A. Mutta isyystestiä tekemättä tuo ei siis selviä. Ei sinun auta kuin tunnustaa ja kestää seuraukset. Ansaitset ne.
Minä veikkaan isäksi vaihtoehto B. Älä puhu miehellesi mitään, lapsi on hänelle. Säästyt monilta turhilta murheilta ja riidoilta. Saat ihanan pojan miehesi kanssa. terv. näkijä "Q"
Abortille ehdoton EI.
Miehelle A taidat olla raskaana, toivottavasti ei ole aviomies :DDDDDDD
Joo molemmat oltiin silloin illalla kurssijuhlissa juotu ja tansittu hitaita. Niinpä yksiasia johti toiseen ja sitä kautta kolmanteen. Päädyttiin samaan sänkyyn ja sisäkkäin, eikä siinä humalaisena ja kiireessä tullut enää ehkäisyt mieleen, kun mielessä oli molemmilla vaan se.
Aamulla olin vielä krapuloissani unessa, kun mies aloitti hellät hyväilyt, enkä siinä puoli nukuksissa edes oikein tajunnut, kun mieheltä jo tulikin lasti sisään... Eihän tää tietenkään mikään puolustus ole, sillä pahastihan mä reissussa töppäsin, kun miestäni menin noin pettämään. Jotenkin mulla oli reissunpäällä mielessäni kierron päivätkin menneet sekaisin, enkä edes silloin heti tajunnut, että ollaankin niin lähellä oviksia.
Jotenkin tuntuis vaan niin pahalle alkaa miehellekin kertomaan tätä kaikkea, kun jos lapsi sittenkin on häneltä. Nimittäin osa noista löytämistäni laskureista näyttäis, että hedelmöitys ois tapahtunut vasta silloin kp/15, eli lapsi ois miehelleni. Osa laskureista taas antaa hedelmöitysajnkohdaksi kp/14, jolloin kurssikaveri ois lapseni mahdollinen isä.
Aborttiakaan en kyllä haluais tehdä, mutta jotenkin pelottaa alkaa kertomaan miehelle tästä mahdollisuudesta, että odotankin lasta kurssikaverille joka hänkin on varattu.
En missään tapauksessa haluais menettää miestäni tämän takia. Meillä on jo ennestäänkin yhteinen lapsi ja vaikka olen ollut jo yli vuoden ilman ehkäisyä, en ole onnistunut tulemaan uudelleen raskaaksi, mutta nyt sitte juuri näin sen piti tapahtua. Surettaa ja itkettää tää tilanne.
Tietääkö kukaan, miten tarkasti ne pystyy yksityis gynellä varhaisultralla laskemaan hedeölmöitysajankohdan? Pitääkö paikkansa, kun muistan joskus jostain lukeneeni, että rv7 tehdystä 4D-ultrasta voidaan hedelmöitys ajankohta alkion mittoista laskea jopa 1/2-päivän tarkkuudella?
# Ap.
Luultavasti A, mutta kyllähän sä näet sitten kun se syntyy.