Uusi mieheni rankaisee koiriani
Eilen koirani ja minä olimme mieheni kun koirani (pienikokoiset) alkoivat tappelemaan. Mies otti toista koiraa niskasta kiinni ja huusi sille. Sen jälkeen haki suihkepullon suihkaistakseen naamaan, mutta estin tämän.
Tänään huutaminen myös jatkui kun koira tuli keittiöön kun mies kokkasi ruokaa.
Mitä olette tästä mieltä, kannattaisiko heivata mies ajoissa?
Itse en hyväksy rankaisemiseen perustuvaa koiran koulutusta vaan haluan kouluttaa koirani positiivisen vahvistamisen menetelmillä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sitä miksi joku on ilkeä eläimelle. Jos itse saisin valita kumpi lähtee planeetalta, niin se on ihminen. Jos tulee tilanne kumpi pitää pelastaa tulipalosta, niin se on eläin.
Kummallista eläimen jalustalle nostamista. Tiesit varmaan että tulisit saamaan aika vakavan syytteen tästä toiminnastasi tositilanteessa.
Ja meinaat, että joku myöntäisi avoimesti tollasen jos tilanne sattuisi kohdalleen.
Aika törkeää sinun rajojesi ylittämistä ja polkemista. Sen lisäksi, että en eläinten fyysistä kurittamista hyväksy, olet myös yksin itse vastuussa koiristasi ja päätät ja sanelet sen miten tällaisessa tilanteessa menetellään, eikä miehelläsi pitäisi olla minkään maailmaan oikeutta toimia noin. Lisäksi tuollainen toiminta on myös vahingollista koirillesi niin psyykkisesti, kuin myös mahdollisesti fyysisestikin.
Ei pidä koirista ja ilmeisesti eläimistä ollenkaan. Lemmikkisi on sinulle varmasti tärkeitä eli lopeta tuo suhde ajoissa. Koirat vielä vaistoaa vaikka mies esittäisi mukavaa tuon ja se stressaa koiria ja voi alkaa näkyä käytöshäiriöinä.
Paras koiran on pihvinä pannulla. Maistoin vietnamissa todella hyvän makuista koirapihviä.
” Eilen koirani ja minä olimme mieheni”
Näin ajatus katkeaa yleensä, kun provo ei ole suunniteltu huolella. No, seuraavalla kerralla paremmin onni sitten.
koiranaiset ovat usein vielä pimeämpiä kuin kissanaiset.
Vierailija kirjoitti:
Paras koiran on pihvinä pannulla. Maistoin vietnamissa todella hyvän makuista koirapihviä.
Tarjoaako Suomessa mikään ravintola 🐕 🍲?
Vierailija kirjoitti:
Ongelmien ratkaiseminen huutamalla ei kyllä ole kiva ominaisuus. Huutaa varmaan sinullekin ja mahdollisille lapsillenne.
Tämä maksimiuhriutuminen miesvihaprovoista saa aina nauramaan räkänaurua.
Eihän teistä suomikantturoista ole enää edes lisääntymään
Ap koiranainen kirjoitti:
Siis mieheni kanssa*
Oletko naimisissa, jos et - tuo mies ei ole oma miehesi millään tavalla, ainoastaan mieskaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aggressiivinen suhtatuminen eläimiin kertoo yleensä paljon ihmisen luonteesta ja empatiakyvystä.
Tätä samaa mantraa aina nämä itseään niin eläinrakkaina pitävät ihmiset hokevat.
Ja miksi eivät hokisi? Jos on agressiivinen elävää, tuntevaa, ajattelevaa olentoa kohtaan niin se todellakin kertoo ihmisen luonteesta ja empatiakyvystä.
Kaikkien elollisten kohdalla ei ole vielä varmaa tietoa ajatuskyvystä mutta se ei tarkoita että niitä kohtaan pitäisi olla julma.
Ap koiranainen kirjoitti:
Siis mieheni kanssa*
Oletko naimisissa, jos et - tuo mies ei ole oma miehesi millään tavalla, ainoastaan mieskaveri.
Ihmetyttää tämä ihmisten "eläinrakkaus". Lukitaan koirat ja kissat neljän seinän sisälle ja väitetään, että ne ovat onnellisia eläessään ihmisen vankina tyydyttäen ihmisen itsekkäitä haluja.
Eläimet ovat lähtökohtaisesti luotu elämään luonnossa villinä eikä ihmisen orjina ja rapsutusleluina.
Koirien pitää tietysti antaa tappelunsa tapella. Ei siihen pidä puuttua. Ei sellaista voi hyväksyä. Kotona mennään koirien ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tämä ihmisten "eläinrakkaus". Lukitaan koirat ja kissat neljän seinän sisälle ja väitetään, että ne ovat onnellisia eläessään ihmisen vankina tyydyttäen ihmisen itsekkäitä haluja.
Eläimet ovat lähtökohtaisesti luotu elämään luonnossa villinä eikä ihmisen orjina ja rapsutusleluina.
Jep ja projisoidaan omia haluja lemmikille, esim. että kissa on tyytyväinen kun ei tarvitse mennä töihin aamulla ja saa nukkua koko päivän. Varmaan kävisi omistajalle, mutta kissa lähinnä masentuu tuollaisesta eristyksessä olemisesta.
Se miten ihminen kohtelee eläimiä kertoo hänen sivistyksensä tason. Kummallista, että edes mietit jatkavasi tuollaisen miehen kanssa. Toki sinun pitää itsesi vahvistaa laumanjohtajuuttasi poitiivisin menetelmin niin, että koirasi eivät tappele/lopettavat käskystäsi.
Ja katsoit vieressä sanomatta mitään?
Ei koirille tarvitse huutaa. Minä sanon ei hiljaisella mutta matalalla äänellä, ja heti tottelee. Yleensä ääneni on siis korkeampi ja iloisempi.
Heivaa tuollainen jätkä. Parempiakin löytyy ja sellaisia joille koirat on sydämen asia :)
Vierailija kirjoitti:
Uskooko kukaan ,että eläimellä ja ihmisellä voi olla jokin sisäinen yhteys. Minä uskon. Uskon siksi, koska minulla on koira ja aikoinaan kun toin mieheni silloiseen kotiin ensimmäistä kertaa, niin koirani oli ensimmäisestä sekunnista lähtien miehen paras kaveri. Se oli erittäin outo tilanne. Mies katsoi koiraa ja koira miestä ja meni miehen syliin heti. Koira on rauhallisempi kuin koskaan ja kun minä ulkoilutan, niin en voi päästää vapaaksi koiraa muualla kuin koirapuistossa ja sielläkään se ei meinaa tulla jos huutelen. Mies taas menee lenkille, niin sillä ei ole koskaa remmiä mukana vaan koira juoksee miehen vieressä koko aika. Sen seurassa ei tee pahojaan.
Niin eli miehellä on auktoriteettia ja sinulla ei. Tämä on useiden omistajien ongelma, ollaan liian hellitteleviä ja lepsuja oman koiran kanssa.
Mun kaveri valittaa kun sen koira varastelee ruokaa ja ulisee jos ei saa mitä haluaa. Koira tuli minun luokseni hoitoon, siis minun joka en ole paaponut koiraa ennen. Yritti varastaa kerran jolloin ärähdin. Yritti ulista kolme kertaa, jolloin ärähdin. Koko loppuviikon koira käyttäytyi hyvin ja meillä oli tosi kivaa yhdessä, ja myös sitä hellyyttä. Koira meni kotiin ja palasi vanhoihin tapoihinsa heti.
Ei koiralle huudeta ja mistä tämä suihkepullo? Ota nyt nopsaan asia puheeksi. Toivottavasti et ohita asiaa ja kuvittele, että myöhemmin.. Nyt nopsa jutustelu ystävällisesti... Tai mies ulos. Nimittäin ei toisen koiris komenneta, jos ollaan toisen kotona.