Uusi mieheni rankaisee koiriani
Eilen koirani ja minä olimme mieheni kun koirani (pienikokoiset) alkoivat tappelemaan. Mies otti toista koiraa niskasta kiinni ja huusi sille. Sen jälkeen haki suihkepullon suihkaistakseen naamaan, mutta estin tämän.
Tänään huutaminen myös jatkui kun koira tuli keittiöön kun mies kokkasi ruokaa.
Mitä olette tästä mieltä, kannattaisiko heivata mies ajoissa?
Itse en hyväksy rankaisemiseen perustuvaa koiran koulutusta vaan haluan kouluttaa koirani positiivisen vahvistamisen menetelmillä.
Kommentit (40)
Mies piikille tai koirat parempaan perheeseen.
Heivaa mies. Löytyy niitä parempiakin.
Kannattaa varmaan ensin keskustella sen miehen kanssa, että mitkä ovat rakentavia koirankoulutustapoja ja että kenen vastuulla se ylipäänsä on. Ehkä miehesi ei tarvitse osallistua ollenkaan.
Yks ukkeliehdokas yritti ruveta äkseeraamaan minun koiraani, jonka käytöksessä ei edes ollut mitään vikaa. Komenteli minun koiraani minun kotonani, minun läsnäollessani. Kun ei uskonut parista huomautuksesta, sai se jästipää lähteä ja jatkaa kiukutteluaan omassa kodissaan.
Juttun on niin, että minun kodissani ei minun elukoitani määrää muut kuin minä.
Noin se kohtelee myöhemmin sinuakin!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan ensin keskustella sen miehen kanssa, että mitkä ovat rakentavia koirankoulutustapoja ja että kenen vastuulla se ylipäänsä on. Ehkä miehesi ei tarvitse osallistua ollenkaan.
Kannattaako? Kauhea vaiva koettaa noin typerälle miehelle vääntää perusasioita rautalangasta. Tuo tuskin on ainoa käytöshäiriö siinä yksilössä.
Koirat ruuaksi ja elämässä eteen päin.
Vierailija kirjoitti:
Yks ukkeliehdokas yritti ruveta äkseeraamaan minun koiraani, jonka käytöksessä ei edes ollut mitään vikaa. Komenteli minun koiraani minun kotonani, minun läsnäollessani. Kun ei uskonut parista huomautuksesta, sai se jästipää lähteä ja jatkaa kiukutteluaan omassa kodissaan.
Juttun on niin, että minun kodissani ei minun elukoitani määrää muut kuin minä.
Tuskinpa sinäkään
Uskooko kukaan ,että eläimellä ja ihmisellä voi olla jokin sisäinen yhteys. Minä uskon. Uskon siksi, koska minulla on koira ja aikoinaan kun toin mieheni silloiseen kotiin ensimmäistä kertaa, niin koirani oli ensimmäisestä sekunnista lähtien miehen paras kaveri. Se oli erittäin outo tilanne. Mies katsoi koiraa ja koira miestä ja meni miehen syliin heti. Koira on rauhallisempi kuin koskaan ja kun minä ulkoilutan, niin en voi päästää vapaaksi koiraa muualla kuin koirapuistossa ja sielläkään se ei meinaa tulla jos huutelen. Mies taas menee lenkille, niin sillä ei ole koskaa remmiä mukana vaan koira juoksee miehen vieressä koko aika. Sen seurassa ei tee pahojaan.
Ihan sama ketä kohtaan mies käyttäytyy noin, niin se ei ole hyväksyttävää.
Mies on käytöshäiriöinen ja ei tuosta paremmaksi muutu.
Määräilevä, väkivaltainen ja aggressiivinen mies on aina vietävä eläinlääkärille ikiuneen laitettavaksi.
Älä anna miehesi tehdä noin koirillesi. Nyt laitat stopin.
Minä taas en koirien kans pelaavia akkoja katselisi päivääkään.
Aggressiivinen suhtatuminen eläimiin kertoo yleensä paljon ihmisen luonteesta ja empatiakyvystä.
Ja elukoiden sisätiloihin haaliminen tyhmyydestä.
Mä en ymmärrä sitä miksi joku on ilkeä eläimelle. Jos itse saisin valita kumpi lähtee planeetalta, niin se on ihminen. Jos tulee tilanne kumpi pitää pelastaa tulipalosta, niin se on eläin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sitä miksi joku on ilkeä eläimelle. Jos itse saisin valita kumpi lähtee planeetalta, niin se on ihminen. Jos tulee tilanne kumpi pitää pelastaa tulipalosta, niin se on eläin.
Kummallista eläimen jalustalle nostamista. Tiesit varmaan että tulisit saamaan aika vakavan syytteen tästä toiminnastasi tositilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Aggressiivinen suhtatuminen eläimiin kertoo yleensä paljon ihmisen luonteesta ja empatiakyvystä.
Tätä samaa mantraa aina nämä itseään niin eläinrakkaina pitävät ihmiset hokevat.
Ongelmien ratkaiseminen huutamalla ei kyllä ole kiva ominaisuus. Huutaa varmaan sinullekin ja mahdollisille lapsillenne.
Mitäkö olen mieltä? Jos sinä ja koirasi olette miehesi, se on aika huolestuttavaa.