Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko väljä?

Vierailija
16.03.2019 |

Kun laitan keskisormen kokonaan sisään emättimeen ollessani puolimakuulla ja tunnen lihakset sisällä sormen ympärillä jännittämättä. Olenko väljä? Olen synnyttänyt 2 lasta.

Kommentit (25)

1/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunasten mielestä kyllä. Mun mielestä olet tosi tiukka.

Vierailija
2/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet mikään väljä. Ja mitä sillä on väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Vierailija
4/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee keskikokoinen kesäkurpitsa kivutta sisään, olet väljä. Miehet puhuvat seksistä väljän naisen kanssa usein ilmaisulla kuin laittaisi patongin asematunneliin.

Vierailija
5/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Totta on se että en pidä ylimielisistä naisista. Ja monille naisille tuo että esittää huolestumista omasta mahdollisesta väljyydestään on tietynlainen temppu jolla voi vetää sellaista roolia että ei olisi luonteeltaan ylimielinen. Mutta oikeasti, se on jo vanha temppu. Olen sen jo monelta naiselta kuullut. Keksikää jotain uusia temppuja, älkääkä kuvitelko että olisitte itse keksineet pyörän.

Vierailija
6/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillusi on normaali naisen pillu, mene leikkimään lastesi kanssa. Surkeaa jos ei ole muuta muuta tukemassa itsetuntoa kuin normaali pillu. Ja se pitää ottaa esille muka huolestuneena. t. kolme synnyttänyt, normaalipilluinen

Vierailija
7/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Totta on se että en pidä ylimielisistä naisista. Ja monille naisille tuo että esittää huolestumista omasta mahdollisesta väljyydestään on tietynlainen temppu jolla voi vetää sellaista roolia että ei olisi luonteeltaan ylimielinen. Mutta oikeasti, se on jo vanha temppu. Olen sen jo monelta naiselta kuullut. Keksikää jotain uusia temppuja, älkääkä kuvitelko että olisitte itse keksineet pyörän.

Olen osittain samaa mieltä, mutta kyllä joskus tuo vanha temppu toimiikin. Jos nainen yhdynnän alussa sanoo "onko hyvä vai liian väljä?" niin hänen viestinsä on silloin "en ole täydellinen enkä edellytä sinultakaan täydellistä seksiä". Taitava nainen saa kyllä sillä tavalla tilanteen rentoutumaan.

Vierailija
8/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli vilpitön ja sain paljon vihapuhetta. Haluan kuulla miesten päätelmän.

Vierailija
9/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli vilpitön ja sain paljon vihapuhetta. Haluan kuulla miesten päätelmän.

No eihän miehet tee väljyydestä päätelmiään sormella. Tiedät onko alapääsi entisesssä kunnossa ihan testaamalla itsekin onko "puristusvoima" entisellään. Jos et ole testannut ennen lapsia niin et tietenkään voi tietää. Jos pissa ei karkaile eikä tule sieltä "pieruja" niin et ole "väljä"

Vierailija
10/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on vihapuhetta? Se että on sanottu että sinulla on hyvä pillu vai?

Vierailija
11/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee keskikokoinen kesäkurpitsa kivutta sisään, olet väljä. Miehet puhuvat seksistä väljän naisen kanssa usein ilmaisulla kuin laittaisi patongin asematunneliin.

Mahdollinen kivuntunne johtuu muista syistä kuin tiukkuudesta.

Vierailija
12/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla munalla löysä pillu ei ole enää väljä.

Vierailija
13/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Pienimunasten mielestä kyllä. Mun mielestä olet tosi tiukka.

Noni, peniskompleksi ilmestyi heti paikalle!

Vierailija
14/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että suurin osa miehistä ei edes huomaisi naisen olevan synnyttänyt jos nainen ei sitä itse kerro tai mies jo tiedä. Itse en naisena huomaa ainakaan mitään eroa, joten tuskin mieskään. No jos ois joku prinssinakki niin ehkä silloin ois ongelma ;-)

En kyllä tajunnut tota sun sormi juttua. Mutta siis puhut varmaan lantion pohja lihaksista, mitkä voi tuntea puristuksena sormilla. No sehän on hyvä juttu jos tunnet. Eiköhän kaikki ole kunnossa.

Vierailija
15/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että suurin osa miehistä ei edes huomaisi naisen olevan synnyttänyt jos nainen ei sitä itse kerro tai mies jo tiedä.

Ei suurin osa vaan kaikki. Joku voi ehkä aavistella, mutta mitenkään varmasti ei voi naisesta tunnistaa että on synnyttänyt vaikka sisään asti tulisikin.

Vierailija
16/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen osittain samaa mieltä, mutta kyllä joskus tuo vanha temppu toimiikin. Jos nainen yhdynnän alussa sanoo "onko hyvä vai liian väljä?" niin hänen viestinsä on silloin "en ole täydellinen enkä edellytä sinultakaan täydellistä seksiä". Taitava nainen saa kyllä sillä tavalla tilanteen rentoutumaan.

Mitä seuraa, jos vastaus on: "Joo. Ihan liian väljä".

Vierailija
17/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kumpi sitten on parempi - väljä vai tiukka?

Vierailija
18/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat.

Vierailija
19/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?! Kysyykö jotkut naiset oikeasti tätä? Mikä järki 😂😂

- Onko hyvä vai väljä?

- Tuntuu just hyvältä

- Ai no hyvä

... Mies saattoi valehdella tai sitten ei. Vastaus on sama riippumatta oliko nainen väljä.

Entäs jos mies ei tajuakaan valehdella? Pystyykö nainen kiristääkö nainen emätintään asteen tiukemmalle? Tuskin ottaa hyvällä ja tarjoaa takaluukkua? Vai ehkä todennäköisimmin murjottaa, haukkuu miehen siaksi ja pukee housut jalkaan?

Vierailija
20/25 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa sain lapsen, syntyi keisarinleikkauksella.

Erosimme jossain vaiheessa.

Löysin uuden naisystävän, jolla oli 2 lasta ja oli synnyttänyt normaalisti.

Sisään olisi mahtunut nyrkki ilman mitään vaikeuksia.

Palasin takaisin exäni luokse.

Peenorini ei ole pienimmästä päästä, mutta tero ei sentään ole nyrkkini kokoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän