Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies rupes huutamaan kotitöistä

Vierailija
23.03.2013 |

Sen kotityö on pelkät tiskit ja se tekee ne varmaan kerran viikossa hirveen läjän kun ei jaksa aikaisemmin tehdä.

No en valittanut mutta eilen lupasi tehdä ja ei tehnytkään vaan pelasi jalkapallopeliä koko illan ja myöhään yöhön.

En sitten aamulla puhunut sille mitään niin se rupesi huutamaan että tästä lähtien tiskaa vain omat tiskinsä ja pesee omat pyykkinsä. Minun ei tarvi sen pyykkejä pestä.

Sitten kysyin että no kuka imuroi ja pesee lattiat?

Se vaan vastasi että, kyllä hän tekee enemmän kuin hänen täytyisikään???

niin eli??? tekee mitä? varmaan viime vuonna ennen vieraiden tuloa viimeksi imuroi? KUN PYYSIN APUA.

Mitä mä teen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa tiskikone ja robotti-imuri ja lopeta ihmeessä äijän vaatteiden pesu.

Vierailija
2/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peset omat pyykkis ja tiskis, annat kaiken muun jäädä tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kuka käy kaupassa ja tekee ruuan. Kuka kuuraa vessan ja pyyhkii pölyt + taturat?

Kumpi silittää ja viikaa pyykit kaappiin? Kuka vaihtaa lakanat? ym ym

Kyllä niitä kotitöitä on paljon enemmän kuin pelkät tiskit ja pyykinpesu!

Vierailija
4/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen öykkärireaktio mieheltä, joka ei tee kotona juuri mitään. Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
5/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä todellakin lopetan sen vaatteiden pesun, vitun laiska arghhh....

Mä pesen mun ja lapsen pyykit vaan.

Vituttaa vaan kun meillä oli sopimus että se hoitaa tiskit, mut vittu siihenkään se ei pysty.

Mä hoidan IHAN kaiken muun. kaupat,ruuat..blaah....

Vierailija
6/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa avioero

Vierailija
7/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 13:37"]

hommaa tiskikone ja robotti-imuri ja lopeta ihmeessä äijän vaatteiden pesu.

[/quote]

aivan ja istukaa alas ja keskustelkaa asiasta ja jakakaa työt rauhallisin mielin, selitä miehellesi  että et sinäkään jaksa enempää, yrittäkää ottaa tilanne haltuun fiksusti

Vierailija
8/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molemmat meistä on työssäkäyviä .ap

Vierailija
9/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa? Onko kotityöongelma joku yhteiskunnallinen asia? Valitkaa miehenne paremmin, ja lopettakaa se hyysääminen!

Vierailija
10/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina yritän keskustella rauhallisesti miehen kanssa.

Mutta kun sen kanssa ei pysty keskustelemaan asiasta ollenkaan, hän vaan sanoo että hän tekee KUN HÄNTÄ HUVITTAA.

mutta se hetki ei tule koskaan.

ap on kyrpä otsassa :D

Vierailija
11/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se hotellinpito! Eli mies tiskatkoon ja pyykätköön itse omans. Vaihtakoon lakanansa. Silittäköön paitansa. Siivitkoon sotkunsa.

Odottakaa rauhassa sitä hetkeä, kun miestä huvittaa. Älä tee siitä numeroa, älä huomauta. Yleensä mies havahtuu siihen, kun ei ole puhtaita vaatteita. Silloin syyllistetään nainen, joka ei ole ostanut miehelle pesuainetta...

Vierailija
12/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä te naiset siedätte tuollaisia miehiä, ette te ole mitään alamaisia, jos olisin nainen en katselesi päivääkään tuollaista typerää, lapsellista ja laiskaa tyyppiä. sano sille että ymmärrät puhetta ja jos käytös ei muutu niin lähdet.

Vierailija
13/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peset omat ja lapsen pyykit, tiskaat omat ja lapsen tiskit, siivoat vain sen verran että lapsen kanssa pysytte siedettävästi olemaan. Käyt kaupasta vain omat ja lapsen ruuat tai syötte ulkona. Katotaan kuinka kauan mieheltä menee ennen kuin se tajuaa, että on muutakin hommaa kuin tiskit ja sen omat pyykit. Ja et anna sille piparia, hoitakoon itsensä siltäkin osalta itse.

Vierailija
14/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 13:49"]

Mä aina yritän keskustella rauhallisesti miehen kanssa.

Mutta kun sen kanssa ei pysty keskustelemaan asiasta ollenkaan, hän vaan sanoo että hän tekee KUN HÄNTÄ HUVITTAA.

mutta se hetki ei tule koskaan.

ap on kyrpä otsassa :D

[/quote]

Tulisi kyllä itselläni vakava ryppy rakkauteen. Eikö mies ole koskaan tehnyt mitään vai onko kuvio perua äitiysloman ajalta? Silloinhan moni ottaa kaikki kotityöt kontolleen ja kuvio jää päälle vaikka palaisi töihin. En kyllä taitaisi pystyä itse asumaan tuollaisen mätisäkin kanssa, tulisi ero ennemmin tai myöhemmin.

Ja kohta täällä on joku laasaslainen kertomassa miten mies kuitenkin laittaa tauluja paikoilleen. Sanon saman tien että ei auta, niitä hommia on vähemmän.

Vierailija
15/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon käynyt kaupat, tehnyt ruuan, lämmittänyt ruuan, vienyt miehelle nenän eteen, pessyt pyykit, vaihtanut lakanat, siivonnut,pessyt..blaa blaa.... se ei arvostanut mitään.

Olin iloinen ja oli hellyyttä ja seksiä päivittäin..

Mä olin onnellinen tähän järjestelyyn.. se kuitenkin tiskasi.

Mutta sitten siitä tuli laiska, eikä se tiskannut enää edes kerran viikossa. Nyt mä joudun tehdä senkin.

suututtaaa :( 

Vierailija
16/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä ihmeestä te löydätte näitä täläisiä miehiä?!

Onneksi oma mies osaa tiskata, pestä pyykkiä, siivota yms. ihan ilman pyytämisiä, kotityöt jaetaan puoliksi automaattisesti, ihan niin kuin lastenhoitokin...

Vierailija
17/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en annakaan, eikä tee mieli halailla tai pussailla tollasta...ap

16 oli myös ap...

Yleensä en polta mut nyt meen hermoröökille...

Mies töissä ja lapsi synttäreillä

Vierailija
18/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat oikeesti saada jotain vaikutusta aikaan ilman kamalaa riitelyä, suosittelen listaa. Eli laitat ylös aina kun teet jotain kotihommia. Merkkaat kaikki roskien viennit, pyykit, siivoukset, tiskaukset, ihan kaiken. Sitten laitat listan vaikka jääkaapin oveen, niin eiköhän se mieskin herää todellisuuteen jossain vaiheessa. Voit pyytää miestä tekemään samanlaisen listan, jos ei muuten tajua. Ja ainakin sulla on sitten mustaa valkoisella omasta osuudestasi.

Mun mies ei oo koskaan ollut ihan noin toivoton, mutta välillä on hermot mennyt kun se näkee vaan ne tiskit ja pyykit eikä tajua että muitakin hommia on olemassa.

Vierailija
19/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 13:44"]

Joo mä todellakin lopetan sen vaatteiden pesun, vitun laiska arghhh....

Mä pesen mun ja lapsen pyykit vaan.

Vituttaa vaan kun meillä oli sopimus että se hoitaa tiskit, mut vittu siihenkään se ei pysty.

Mä hoidan IHAN kaiken muun. kaupat,ruuat..blaah....

[/quote]Älä nyt heti ala lipsua. Jos kyse on yhteisestä lapsesta, niin sinä peset puolet hänen pyykeistään, mies saa pestä toisen puolen.

Vierailija
20/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit kyllä hakea syytä peilistä. en tiedä mitään muuta niin raivostuttavaa kun nalkutus jostain tiskeistä rankan työvkon jälkeen. mykkäkoulu se vasta raivostuttavaa onkin. itse leppeisin jos tajuaisit tiskailla ja siivota nalkuttamatta muutaman vkon. sitten varmaan mieskin aloittaa kotityöt. vähemmän mäkätystä enemmän esimerkkiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi