Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies rupes huutamaan kotitöistä

Vierailija
23.03.2013 |

Sen kotityö on pelkät tiskit ja se tekee ne varmaan kerran viikossa hirveen läjän kun ei jaksa aikaisemmin tehdä.

No en valittanut mutta eilen lupasi tehdä ja ei tehnytkään vaan pelasi jalkapallopeliä koko illan ja myöhään yöhön.

En sitten aamulla puhunut sille mitään niin se rupesi huutamaan että tästä lähtien tiskaa vain omat tiskinsä ja pesee omat pyykkinsä. Minun ei tarvi sen pyykkejä pestä.

Sitten kysyin että no kuka imuroi ja pesee lattiat?

Se vaan vastasi että, kyllä hän tekee enemmän kuin hänen täytyisikään???

niin eli??? tekee mitä? varmaan viime vuonna ennen vieraiden tuloa viimeksi imuroi? KUN PYYSIN APUA.

Mitä mä teen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 21 voi sitten syödä päänsä!

Vierailija
22/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole vieraita käynyt vuoteen? :D

Mitä jos hautaisit sotakirveen? Kuulostaa nyt siltä että teillä ei dynamiikka kohtaa ja mikä tuo tyytymättömyys oli vaatteidenpesusta. Sehän meinaan oli suora piikitys, niin minä sen ymmärsin.

Mitä sinä siihen lähdit luettelemaan imurointia ja lattianpesua? Teillä on nyt joku muu ryppy, miksi te ette hoida suhdettanne? Onko kaiken tapahduttava kun niin joskus sovitaan ja sotatila tulee jos ei teekään? Eilen oli ukollasi kiva vapaailta jonka sitten ryssit jankutuksella. Sä päätit että alat vittuilun. Miksi ei voisi aikusesti puhua että sinua sapettaa monen päivän astiat. Varmaan pitää jotain muuta keksiä sitten ratkaisuksi niille astioille jos homma ei toimi.

Jos vaikka mies imuroisi ja sinä laitat astiat? Mutta kun on vaan liukuteltava lauantain kunniaksi. Onnee vaan teille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 13:44"]

Joo mä todellakin lopetan sen vaatteiden pesun, vitun laiska arghhh....

Mä pesen mun ja lapsen pyykit vaan.

Vituttaa vaan kun meillä oli sopimus että se hoitaa tiskit, mut vittu siihenkään se ei pysty.

Mä hoidan IHAN kaiken muun. kaupat,ruuat..blaah....

[/quote]Älä nyt heti ala lipsua. Jos kyse on yhteisestä lapsesta, niin sinä peset puolet hänen pyykeistään, mies saa pestä toisen puolen.

[/quote]

Voiko näin lapsellisia ihmisiä ollakaan? Eiköhän olisi paras panna koko omaisuuskin jakoon, jos kotitöistä saadaan aikaan sotatila.

Vierailija
24/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, ei toimi tuon idiootin kanssa, koska se ilahtuu että nyt ei tarvitse tehdä sitäkään vähää, koska nainen tekee kaiken.

Ei toimi marttyyrius ääliöiden kanssa.

Vierailija
25/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap nostaisit perseesi tuolista ja tekisit niitä kotitöitä? Ei kai se ihme ole, jos mies hermostuu, kun akka ei saa muuta kuin palstalla vinkumista aikaiseksi. Laiska lehmä sinä olet!

Vierailija
26/26 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ukon pestä omat pyykkinsä. Meillä on imuroinnin kanssa jaettu talo kahtia. Jos mies ei hoida omaa osuuttaan, niin seksiä on turha odottaa sillä viikolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi