Olen työtön ja ikää 37. Yksi lapsi ja toinen
haaveissa. Mitä tekisit tilanteessani? Ensin työ, siellä pari vuotta ja sitten hups olenkin nelikymppinen.
Toisaalta aina hoetaan, että talous pitää olla kunnossa ennen lasten tekoa jne. Jes jes, ei varmaan ajatella meitä nelikymppisiä tässä :)
JA yksi lapsi jo on, joten olisi sillekin kiva sisarus.
Vaikeita päätöksiä!
Kommentit (6)
Kiitos vastauksesta! Eikö sulle eka vastaaja tule mieleen, että lapselle olisi kiva olla kaveri, kun teistä joskus aika jättää tai tuutte vanhoiksi? Minä mietin tällaista ja silloin taloudelliset seikat tuntuu vähäpätöisiltä.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 10:26"]
Kiitos vastauksesta! Eikö sulle eka vastaaja tule mieleen, että lapselle olisi kiva olla kaveri, kun teistä joskus aika jättää tai tuutte vanhoiksi? Minä mietin tällaista ja silloin taloudelliset seikat tuntuu vähäpätöisiltä.
ap
[/quote]
On sitä tullut mietittyä mutta talousasiat on ollut pakko ottaa huomioon, onneksi on serkkuja yms
Ei pienet lapset kaipaa mitään taloudellista luksusta. 2 lapsen kanssa pärjää ihan hyvin vähävarainenkin. 10 vuoden päästä taas taloustilanne voi jo olla paljon parempi, mutta hedelmällinen aika tdnk meni jo. Harmittaako silloin kuinka paljon jos on vain se 1 lapsi?
Yhtä lailla sä rikkaidenkin vauvalomia ja kotihoidontukia makselet.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 10:38"]
JOo ja teitä me sitten elätetään
[/quote]
Mä olen työtön 39v jolla 5v lapsi. Emme uskalla toista tehdä, talouden takia eli yksilapsiseksi jäämme.