Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Karmea näky peilissä näin kevätauringossa!
23.03.2013 |
Katsoin sellaisella suurentavalla peilillä kasvoja auringon valossa ja näky oli karmea. Suurentuneita ihohuokosia, mustapäitä ja tummia karvoja, jaiks. Olen heikkonäköinen, joten tavallisella peilillä en niitä huomaisi, mutta parempi näköiset varmaan näkevät ne päivänvalossa. Ilkeääkö tässä enää ihmisten ilmoilla kulkea.
Kommentit (3)
Käy poistattaa ne karvat edes kosmetologilla :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3, Mutta entä jos annan niiden karvojen olla, häiritsevätkö ne enemmän muita ihmisiä kuin minua itseäni. Olen tainnut syntyä väärään maahan :(
Alue: Aihe vapaa
Ensin hyvät uutiset: kukaan muu ei katso sua suurentavalla peilillä eikä yhtä kriittisellä silmällä kuin sä itse. Ja kosmetologi ehkä, jos sinne uskaltaudut.
Tiedän tunteen, kevät on iskenyt ja paljastanut armottoman totuuden mullekin. Just mietin sitä miten naamioitua tänään. Vaihtoehtona olis ihon väriä tasoittava (eli kuivan ihon talvipunaisuuden peittävä) aurinkosuoja ja kevyesti sävytetty kosteusvoide jossa myös aurinkosuoja. Ja puuteria voiteen päälle, vähän suojaa pakkastakin vastaan.
Onneks aurinko paistaa, tyylikkäät aurinkolasit vaan silmille ja jotain tsäpäkkää väriä huuliin. Jos ne veis huomion talven jälkeisestä karusta totuudesta :)