Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkojen kera -ohjelma meni minulla eilen boikottiin

Vierailija
23.03.2013 |

Piilokameraosuuden näyttämisen jälkeen juontajat vielä pilkkasivat piilokameraan joutunutta henkilöä. Ei näin, Vappu. Ei näin, Jenni. Nappasin saman tien tv:n kiinni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Oletko ihan sekaisin?

Vierailija
2/5 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koko Piilokorko -osio on ihan turha. Siinä ei ole koskaan mitään huvittavaa, vaan järkyttävää ylinäyttelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin tuli sama ikävä fiilis, kun Vappu naureskeli, tosi tylsästi tehty.

Toisaalta, samalla lailla särähti korvaan, kun Vappu kysyi tältä piilokamerauhriksi joutuneelta naiselta, että "eikö tullut mieleen, että onko toi ihan hullu", niin nainen vastasi "ei, kun ajattelin, että olet vain oma itsesi". Eli kuulosti siltä, että Vappuhan nyt on tollanen seko muutenkin. :D Että potut pottuina? Silti mautonta Vapulta.

Vierailija
4/5 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta kautta olen katsonut vain Sauli pätkän ja silloisen piilokoron. siinä piinattiin hyvinkäällä tarjoilijaa vapun joutavalla kiukuttelulla, moneen kertaan vappu jälkeenpäin sanoi, ettei hän oikeesti noin hirvee ole.. jätkä lähinnä hymyili, että joojoo. eli uskokoot ken tahtoo. ;)

mä en itse ohjelmaa jaksa, kun se on noutavaa kikattelua ja toistensa "hauskaa mollaamista", ja taas saavat tilaisuuden tyhjän kikattamiseen. aikuiset naiset tekevät itsestään tyhmiä. Jenniä aina pitänyt hyvänä toimittajana, mutta valitettavasti alentui Vapun tasolle.

Vierailija
5/5 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että ne uhrit ei tajua kieltäytyä halauksista ja hyvittelyistä. Niiden kannattaisi jatkaa samaa asiakaspalvelulinjaa eli sanoa asiakkaalle, että kiitos, mutta ei kiitos, ei mitään hyvittelyä ja "eikös ollut hauskaa" vaan sen toteaminen, että asiakkaita on kaikenlaisia ja myös sinunkaltaisesi kanssa me joudumme tulemaan toimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme