Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä joukkue voittaa jalkapallon Mestarien liigan?

Vierailija
16.03.2019 |

Nyt on siis enää kahdeksan joukkuetta jäljellä.
Ei ole mikään ihme että Real Madrid ja PSG putosivat jo, ei ne hulivilit voi ikuisesti pelleillä voittoon. Joku ehkä sanoisi että nyt sitten Barcelona voittaa. Onhan Barcelona kenties paras noista kahdeksasta joukkueesta, mutta Barcelona on niistä myös paras mokaamaan katastrofaalisesti. Koskaan en uskaltaisi Barcelonan voittoa veikata, en yhdessäkään pelissä. Hienoa että Porto ja Ajax on yhä jäljellä, ja pelaahan ne tosi fiksusti ja aktiivisesti ja hienosti, mutta en mä kuitenkaan usko että ne mestaruuteen yltää, ei ne voi aina vain venyä aina vain parempaan suoritukseen.
Joten kai mun täytyy vain uskoa että Juventus voittaa. Koska niillä on Ronaldo. Omituinen ihmemies, joukkueensa pelastaja. Ei Ronaldo ole maailman paras pelaaja, mutta se on maailman paras johdattamaan joukkueensa voittoon, on sen joukkue sitten mikä hyvänsä.
Jos Juventus ei voita niin kai sitten vain täytyy hyväksyä että jokin brittijoukkue voittaa. Mälsää. No, toivottavasti se voittaja on sitten Liverpool. Niiden peliä on sentäs edes hieman kiva katsoa kun niillä on se hauska kärkikolmikko. Kiva jos finaali olisi Juventus - Liverpool, se olisi viihdyttävää. En mä muutoin noita pelejä jaksa katsoa, ei kai tylsiä joukkueita jaksa kukaan katsoa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona. Ei se Manua vastaan mokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi