Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi käyttää varmoja päiviä?

Vierailija
16.03.2019 |

Oli kommentti, jossa joku tullut raskaaksi, koska oli käyttänyt varmoja päiviä. Miten on mahdollista, että aikuinen ihminen tekee sellaista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että aikuinen ihminen jaksaa jankata ja arvostella muiden elämää? Itsehän olet tietenkin täydellinen.

Vierailija
2/7 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus iranilainen tyttöystävä. Hänelle oli selviö että mennään aina varmoilla päivillä kun niitä on, ja muulloin käytetään kondomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se raskaus ei ole huono homma,niin sitten. Itse raskauduin kahdesti imetyksestä ja varmoista päivistä huolimatta. Toki lapset olivat tervetulleita,mutta meillä eivät olisi siis ehkäisseet.

Vierailija
4/7 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaus ei ole maailmanloppu niin miksi ei. Itse en välitä ehkäisymenetelmien sivuvaikutuksista eikä kondomikaan ole kiva. Autoon mahtuu vielä yksi, joten ei raskaus haittaisikaan vaikkei sitä yritetä. Vauvat ja lapset ovat ihania. Aborttia en koskaan tekisi varmojen päivien ollessa vähän epävarmoja.

Vierailija
5/7 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan käytetty keskeytettävä yhdyntää 18 vuotta. Neljä lasta on tullut silloin, kun on yritettykin. En pidä muiden ehkäisykeinojen sivuvaikutuksista ja kondomit on epämukavia.

Vierailija
6/7 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan käytetty keskeytettävä yhdyntää 18 vuotta. Neljä lasta on tullut silloin, kun on yritettykin. En pidä muiden ehkäisykeinojen sivuvaikutuksista ja kondomit on epämukavia.

Eikö sitä spermaa tule aina vähän myös ennen lopullista siemensyöksyä?

Vierailija
7/7 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos raskaus ei ole maailmanloppu niin miksi ei. Itse en välitä ehkäisymenetelmien sivuvaikutuksista eikä kondomikaan ole kiva. Autoon mahtuu vielä yksi, joten ei raskaus haittaisikaan vaikkei sitä yritetä. Vauvat ja lapset ovat ihania. Aborttia en koskaan tekisi varmojen päivien ollessa vähän epävarmoja.

Niin, raskauteenhan "ei sitten tietenkään" liity mitään sivu- ja haittavaikutuksia🤣. Mutta jokainen tyylillään.....saahan sitä valita, kummat sivuvaikutukset mieluummin valitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan