Mielipiteitä Anssi Kelan Levoton tyttö -biisistä?
Kommentit (20)
Mulle tulee siitä mieleen ihan alkuvaiheen Pekka Ruuska. Siis Pekka ennen sitä Rafaelin enkeli-kappaletta.
Jotenkin tykkään, jää soimaan päässä. Vaikka en Kelaa muuten kuuntele.
Jaa-a, ei mitenkään erikoinen. Ihan ok, jää päähän soimaan, mikä ei välttämättä oo hyvä asia, varsinki ku yrittää nukkua :s
Ja se mikä kans häirittee, niin aikuinen mies laulaa tytöstä.
Mieleen jäävä biisi.
On ärsyttävä se pirinä-trilli-plimputus, mutta toisaalta joka kerta odotan kuulevani sen.
Lisäksi olen miettinyt niitä levottoman tytön juttuja, esim. kauriit nuolee öisin autoja jne., että mistä sanoittaja on saanut ideat. :)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 22:31"]
Jaa-a, ei mitenkään erikoinen. Ihan ok, jää päähän soimaan, mikä ei välttämättä oo hyvä asia, varsinki ku yrittää nukkua :s
Ja se mikä kans häirittee, niin aikuinen mies laulaa tytöstä.
[/quote]
Saunan taa?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 22:39"]
Mieleen jäävä biisi.
On ärsyttävä se pirinä-trilli-plimputus, mutta toisaalta joka kerta odotan kuulevani sen.
Lisäksi olen miettinyt niitä levottoman tytön juttuja, esim. kauriit nuolee öisin autoja jne., että mistä sanoittaja on saanut ideat. :)
[/quote]
Kela sanoi jossain haastattelussa, että oli tuon kaurisjutun kuullut / lukenut jostain (talvella kun on tiesuolaa, ja se tarttuu autoihin, niin kauriita on saattanut tulla pihoihin nuolemaan sitä tiesuolaa autoista). Oli jossain vaiheessa alkanut hahmotella biisiä, että jos olis joku tyttö joka tietäis kaikkea ihmeellistä nippelitietoa ja oli alkanut googletella. Eikä tiedä itsekään kuinka moni jutuista on oikeasti totta ja kuinka moni urbaanilegendaa.
Mistä sen biisin tutunkuuloinen riffi on "kopsattu"?
Toisaalta ihan kiva, mutta toisaalta aihe on vähän kulunut omiin korviin. Parempi silti kuin iso osa muusta radiosoitossa olevasta.
Mitä kasaria siinä biisissä on? Itse en ole vielä hokannut?
t. kasarinuori
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 22:58"]
[/quote]
riffistä en tiedä, mutta alun rummutuksesta tulee mieleen taannoinen saksan euroviisuvoittobiisi
Ihan hirveetä kuraa. Kelan aiempia renkutuksia vielä kuuntelee mut ku tää alkaa, vaihtuu radiokanava ihan välittömästi!
Kelan aiempi tutoanto ihan kuuneltavaa, mutta tämä uusi.....ihan karmea biisi. En muista lähivuosilta yhtä kauheaa radiosoitossa ollutta biiisiä. Pakko vaihtaa kanavaa, kun alkutahdit tulevat.
Mä tykkään tästä biisistä, vaikken erityisemmin kelasta muuten välitäkään.
[/quote]
Kuuntelepa Eveä 80-luvulta.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 23:27"]
[/quote]
Kuuntelepa Eveä 80-luvulta.
[/quote]
mikä biisi?
En yleensä tykkää Anssista, mutta tuosta biisistä kyllä. Johtunee siitä, että se on vähän kasarimusaa.