Minkähän takia äitiäni triggeröi se, jos sanoin jonkun ystäväni olevan ärsyttävä?
Kai lapsi saa vanhemmalleen sellaista kertoa? Koska jos ei vanhemmalleen, niin kenelle sen sitten kertoisi?
Kommentit (108)
Onko muita, jotka ovat pystyneet kampeamaan itsensä etsimään apua vanhempien lamaannuttamisen jälkeen? Se ei nimittäin ole mikään ihan helppo tehtävä. Moni suomalainen kuvittelee lamautuksen olevan normaali. Ja kiukustuvat, kun valitat sitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko muita, jotka ovat pystyneet kampeamaan itsensä etsimään apua vanhempien lamaannuttamisen jälkeen? Se ei nimittäin ole mikään ihan helppo tehtävä. Moni suomalainen kuvittelee lamautuksen olevan normaali. Ja kiukustuvat, kun valitat sitä.
Ap
Ja lamantunut ihminen menee siitä ihan että ai jaa, tää onkin väärin haluta olla vapaa, kun hänelle suututaan, ja peruuttaa takaisin vankikoloonsa.
Ap
Oletko varma ettei ajattelusi lagaa arvioidessasi äitiäsi ja hänen tarkoitusperiään
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettei ajattelusi lagaa arvioidessasi äitiäsi ja hänen tarkoitusperiään
Millälailla lagaa? Lamaantumisen vastaisessa taistelussa ei voimat lopu, koska mihinkään muuhun asiaan niitä ei ole mitään hyötyä käyttää. Vasta kun on vapaa lamaantumisesta, voi oikeasti elää.
Ap
Kunpa ylläpito jo poistaisi tämän. Tuo hullu alkaa vain uskoa omiin harhoihinsa, kun saa toistella niitä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ylläpito jo poistaisi tämän. Tuo hullu alkaa vain uskoa omiin harhoihinsa, kun saa toistella niitä täällä.
Se että alan parantua lamaannuksesta ei ole mitään harhaa. Mutta sinuahan se häiritsee, koska et edes ymmärrä, mitä vapaa elämä on, ja kadehdit sitä etsiviäkin.
Ap
Onneks mun terapeutti nyt oikein etsii mun lamautettuja toiveita ja tukee niissä minua, että pääsisin pois tästä kauheasta pahasta, minkä äitini on minulle luonut. Ansa, eräänlainen ansa.
Ap