Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän takia äitiäni triggeröi se, jos sanoin jonkun ystäväni olevan ärsyttävä?

Vierailija
16.03.2019 |

Kai lapsi saa vanhemmalleen sellaista kertoa? Koska jos ei vanhemmalleen, niin kenelle sen sitten kertoisi?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni ei ystäviä olekaan. No ei varmaan, kun se on deal braker, jos joku alkaa ärsyttää häntä.

Ap

Vierailija
2/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin sehän on enemmän kuin normaalia, että jopa ne löheisimmätkin ihmiset ärsyttävät joillain asioilla meitä. Äitini on vauvaluuseri, joka ei kestänyt sellaista, eli todellisuutta ja realiteetteja. Ankea paska.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko meinasit viettää päiväsi palstalla ulisten turhasta? Hieno elämä sulla.

Vierailija
4/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä voisin vielä ärsyttää äitiäni? Koska kyllähän sellaista, joka ei sitä kestä, että läheinen on ärsyttävä pitää heti ärsyttää. Se on siedätyshoitoa vatipäille.

Ap

Vierailija
5/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina vain paraneva olo äitini paskaisuudesta toipuessani. Eilenkin terapeuttini ehdotti minulle, että jäisin saikulle, kun vaikutan niin väsyneeltä ja kaipaisin aikaa luopua turhista tavaroista :D My kind of woman! 💪🏻

Ap

Vierailija
6/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun terapeutilla on asenne kohdillaan! Sen sijaan ärsyttävyydestä mainitsijalle loukkaantuva äitini on iso paska.

Ap

Vierailija
7/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska äitisi haluaa että tulisit toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Hän toivoo että suvaitsisit enemmän.

Vierailija
8/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisiakin kiusaajia pitää kiusata, jne.

Ap

Vierailija
9/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska äitisi haluaa että tulisit toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Hän toivoo että suvaitsisit enemmän.

Miksi? Miksi minä en saisi sanoa ärsyttäville ihmisille, mikä heissä ärsyttää? Jokuko voi puhjeta itkuun tai romahtaa? Voi kyynel, menisi kehittämään sitten itseään. Niin äitini minulle aina sanoi, jos jonkun mielestä mä olin ärsyttävä. Ei todellakaan silittänyt päähän ja vaatinut toisia opettelemaan tulemaan toimeen minun kanssani.

Ap

Vierailija
10/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis on.

Vierailija
11/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi, jos joku on minusta ärsyttävä, niin eihän se sitä tarkoita, että mä en tulisi sen ihmisen kanssa toimeen. Kyllä mä osaan puoliani pitää ärsyttäviä kusipäitä vastaan.

Ap

Vierailija
12/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni ei ystäviä olekaan. No ei varmaan, kun se on deal braker, jos joku alkaa ärsyttää häntä.

Ap

Ei sinullakaan ole ystäviä. Ei yhtään ihmist konka kanssa tulet toimeen

Vierailija
13/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi, jos joku on minusta ärsyttävä, niin eihän se sitä tarkoita, että mä en tulisi sen ihmisen kanssa toimeen. Kyllä mä osaan puoliani pitää ärsyttäviä kusipäitä vastaan.

Ap

Mulla ei ole mitään ongelmaa sanoa ärsyttäville ihmisille, että ovat ärsyttäviä, jotta heilläkin olisi mahdollisuus kehittyä ihmisinä. Ja ottaa oppia muidn kokemuksista itsestään. Olla peilinä heille.

Ap

Vierailija
14/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta, mitä äitisi sanoo jos kerrot kaverisi olevan ärsyttävä?

Vierailija
15/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä voisin vielä ärsyttää äitiäni? Koska kyllähän sellaista, joka ei sitä kestä, että läheinen on ärsyttävä pitää heti ärsyttää. Se on siedätyshoitoa vatipäille.

Ap

Miten itse siedät ärsyttäviä läheisiädi? Et mitenkään

Vierailija
16/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On, se, ettei ole enemmän on juuri siksi, että äitini mielestä en saanut olla oma itseni ja sanoa, jos joku ärsytti minua. Vaikea silloin pitää kenestäkään. Mutta pidän kyllä ihmisistä, joille voi olla rehellinen ja sanoa, jos jokin heissä ärsyttää.

Ap

Vierailija
17/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta, mitä äitisi sanoo jos kerrot kaverisi olevan ärsyttävä?

Alkoi haukkua minua. Siis esim. sanoi, että mitä sä oot sen kanssa. Ja jos sanoin, että no se on mun kaveri, alkoi haukkua kaveria surkeaksi. Toisen ystävän kohdalla alkoi selittää, miten se kiusaamaan taipuvainen ääliö oli varmaan vaikeuksissa ja tarvitsi olkapäätä ym. paskaa. Eli aivan kuin minua saisi kohdella paskasti jos on olkapäätä vailla.

Ap

Vierailija
18/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten itse siedät ärsyttäviä läheisiädi? Et mitenkään

Olen joutunut hankkimaan todella vammaisia läheisiä siksi, että he eivät ole saaneet ärsyttää minua. En olisi omana itsenäni ollut heidän kaverinsa.

Ap

Vierailija
19/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että äitihullu jankkaa äitinsä 40 v takaisista asioista kuin moittii epäviihdyttävää poikaansa

Vierailija
20/108 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On, se, ettei ole enemmän on juuri siksi, että äitini mielestä en saanut olla oma itseni ja sanoa, jos joku ärsytti minua. Vaikea silloin pitää kenestäkään. Mutta pidän kyllä ihmisistä, joille voi olla rehellinen ja sanoa, jos jokin heissä ärsyttää.

Ap

Eli et pidä kenestäkään. Et tule kenenkään kanssa toimeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä