Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et kerro kenellekään?

Vierailija
22.03.2013 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tykkään vähän myös naisista IIK ÄÄK APUA OONKO MÄÄ LEPSO VAI PIISEKSUAALI

Vierailija
22/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pystyn lukemaan ajatuksia ja kuulemaan muiden keskusteluja vaikka olen heistä kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, miten yksin elämässäni olen. Ei oikeita ystäviä, ei rakastettua.

Tuttaville ja työkavereille on "menestyjä", mutta niiiiiin yksin työpäivän päätyttyä. :(

Vierailija
24/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenellekään aio kertoa sitä, miten monen miehen kanssa olin ennen avioeropäätöstäni. Avioliittoni oli tyhjää ja mieheni raiskasi mut useita kertoja, hain noiden muiden miesten luota ja sylistä lämpöä ja läheisyyttä jota en kotona saanut. 

Vierailija
25/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten paljon olen laittanut työhakemuksia menemään saamatta vastauksia. Tuttavapiirini ihmiset eivät voi kuvitellakaan, että joku hakee töitä eikä saa. En kestäisi sitä ylenkatsetta tai sääliä mikä seuraisi siitä, että he tietäisivät tilanteeni.

Vierailija
26/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 22:49"]

Että pystyn lukemaan ajatuksia ja kuulemaan muiden keskusteluja vaikka olen heistä kaukana.

[/quote]

Just joo ja mä olen tuota noin, vaikkapa ihan oikea prinsessa.

Vierailija
27/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulla ihan sama taito, ja en kyllä hiisku kenellekään, muutamia kertoja olen kyllä kysynyt kavereilta tiettyjä juttuja, joita olen "nähnyt", ja ovat säikähtäneet ja ihmetelleet mistä oikein tiedän.

Vierailija
28/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, mitä en kerro tännekään. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä paremmin tietää, miten harvalle oikeasti kannattaa kertoa elämästään mitään arempia asioita. Luotettavia ihmisiä ei paljon ole.

Vierailija
29/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rahoitin elämääni kulutusluotoilla ja olin pulassa. Maksoin ulosoton kautta kaikki. Enkä ehkä (kukaan ei ainakaan sanonut enkä itse paljastanut) koskaan paljastunut, vaikka olin todella "köyhä" ja jatkuvasti stressaantunut asiasta..

Vierailija
30/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sairastan kaksisuuntaistamielialahäiriötä  ja että olen peliriippuvainen sekä lääkeriippuvainen. huoh

Vierailija
31/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 23:14"]

Että sairastan kaksisuuntaistamielialahäiriötä  ja että olen peliriippuvainen sekä lääkeriippuvainen. huoh

[/quote]

Luulenpa että ihmiset tietää jo :(

Vierailija
32/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että roikun monta kertaa viikossa av:lla. Häpeän tätä riippuvuutta...

Vierailija
33/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 23:08"]

[/quote]

Minulla on myös tätä taipumusta. Ja olen myös joskus esittänyt kysymyksiä, jotka saavat muut pelästymään, mistä oikein voin tietää jotain mitä ovat puhuneet. Onhan se joskus tosi iso rasituskin, en oikeasti haluaisi tietää kaikkea sitä mitä en voi olla tietämättä. Ikä auttaa tässäkin asiassa onneksi, voi ottaa asiat paljon rauhallisemmin. Mutta epäluotettavista ihmisistä ainakin voi hankkiutua eroon ja sen olen tehnytkin.

Mulla ihan sama taito, ja en kyllä hiisku kenellekään, muutamia kertoja olen kyllä kysynyt kavereilta tiettyjä juttuja, joita olen "nähnyt", ja ovat säikähtäneet ja ihmetelleet mistä oikein tiedän.

[/quote]

Vierailija
34/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itken päivittäin sitä kun en saanut tytärtä! 

Vierailija
35/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei olla harrastettu miehen kanssa seksiä kohta viiteen vuoteen.

Vierailija
36/37 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mieheni on väkivaltainen. En vaan voi, vaikka saisinkin apua ja terapiaa.

Vierailija
37/37 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi