Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehestä ei ole kuulunut koko iltana :(

Vierailija
22.03.2013 |

Tein testin. En ole laittanut yhtään viestiä. Ei kuulu mitään. Normaalisti vaihtelemme viestejä "koko ajan". Mies vastaa mulle aina asap ja itsekin kyselee ja on kiinnostunut. Eilen vielä ehdotti tapaamista (nähtiin tänään aiemmin) ja nyt ei mitään. No olkoot sitten.  

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä...tosin soitti tänään ja puhui vaan työjutuja eikä edes kysynyt mitä mulle kuuluu ja olin varmaan aika nuiva ja mainitsin tuosta etteikö oo mulle ikeesti mitään asiaa. Ja nyt en oo kuullu enää mitään vaikka yleensä viestittelemme /mailailemme illat :(

Vierailija
2/3 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tällä kertaa kyllä anna periksi.  Jos ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta. Pitäkööt tunkkinsa, perkele.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä veivattu samaa jo yli 4v. Tammikuussa oltiin yhteisellä reisulla ja kysyin miksi käyttäytyy mua kohtaan välillä niin ikävästi ja välinpitämättömästi niin vastas et on vaan niin turhautunut meidän tilanteeseen kun ei saada olla aina yhdessä...no helppoohan toi ois jos haluis niin järjestää. Ota noista miehistä nyt selvä. Mäkin koitan olla tiukkana ja en aio vastata esim. huomenna viesteihin...su iltana voin vastata et vähän tässä on kiirettä pitänyt ;)

2.