Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä siinä Oma aika-lehden mainoksessa sanotaan?

Vierailija
22.03.2013 |

V

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 13:59"]

Se on harvinaisen tervepäinen mainos, joka kertoo, että kun omat lapset ovat aikuisia, saa hyvällä omallatunnolla ryhtyä elämään omaa ja omanlaistaan elämää. Ei tarvitse välittää lasten huudoista ja marmatuksesta, ei tarvitse elää muiden ehdoilla. Saa sanoa lapsille, että minä tein tehtäväni, enää ei tarvitse, sinä pärjäät kyllä.

Jostain syystä 80-luvulla syntynyt sukupolvi pitää mainosta huonona, koska siinä isoäiti-ikäinen nainen ei alistu lastensa vaatimuksille.

[/quote] Eli susta on normaalia että kun aikuinen lapsi yrittää puhua äidilleen, vastaus on turpa kiinni?! Joo, tolla asenteella on turha odottaa vierailijoita vanhainkotiin...

[/quote]

Minusta ei ole normaalia, että aikuinen lapsi vänisee äidilleen kesken aterian, että mä en voi syödä tätä tai huutaa ikkunan alla, että tuu ikkunaan. Aikuisen lapsen lapselliseen käytökseen saa vastata sanomalla, että nyt se loppui, ei ole enää pikkulapsi, minä tein osuuteni ja nyt sinun olisi syytä seistä omilla jaloillasi. Jos ei muuten usko, niin huutaa, että turpa kiinni. Aikuisillekin lapsille tekee hyvää nähdä, miten äiti ilmaisee tunteitaan!

Vierailija
22/24 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jotenkin huvittavaa, että mainostetaan "lehteä aikusille" ja kohderyhmä 50+. Siis tietenkin ovat aikuisia, mutta alkaako aikusuus nykyään viiskymppisenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurilla ikäluokilla on valtava varallisuus. Mummot ja papat yritetään ohjailla kuluttamaan rahansa nyt luksustuotteisiin ja viihdykkeisiin eikä säästämään.

Samalla yritetään viedä huono omatunto pois siitä että rahaa ei jäisi jälkipolville. Näistä nuoremmista polvista maalataan siksi epämiellyttävä kuva.

Vierailija
24/24 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huippu mainos pitkään aikaa !!!! Hei vähä huumoria nyt ja valot päälle!!! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan