Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinta fetissi

Vierailija
22.03.2013 |

Minulla fetissi ja se on rinnat . En kiihoitu mistään muusta kuin rintojen koskettelusta, nuolemisesta, imemisestä ja kaiken puolisesta hyväilystä. Saan todella voimakkaan orgasmin rintojeni kautta. En ole vielä koskaan saanut orgasmia yhdynnästä ja olen jo kohta 50 v. Löytyispä joskus joku joka myös nauttisi vain saadessaan hyväillä rintoja. Onko sellaisia miehiä tai naisia olemassakaan. Olenko ainoa?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt aivan kiihottunut. Haluaisin, että joku tulis imemään ja hyväilemään rintojani. Saisin varmaan sekunneissa orgasmin, oon ollu puutteessa niin kauan. P

42/55 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nyt aivan kiihottunut. Haluaisin, että joku tulis imemään ja hyväilemään rintojani. Saisin varmaan sekunneissa orgasmin, oon ollu puutteessa niin kauan. P

Missä olisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoja on mahtavaa hyväillä. Itsekin lähes joka päivä hyväilen vaimon rintoja ja yleensä ennen nukkumaanmenoa ne saavat hieman pidemmän hieronnan. Rintoja on rentouttavaa puristella, koska ne ovat niin pehmeää ainesta.

Vierailija
44/55 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta lutkuttaisin itseni tissillä uneen, jos vain saisin

45/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen rintojen hyväily ja imeminen on niin nautinnollista. Vieläkö niistä saisi pienet hörpyt, niin huhhuh...

Vierailija
46/55 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kiihottuu, kun/jos en laita liivejä ja vaikka joku ohuempi t-paita...ei tarvii olla ilman katseita tai hipelöintä just ollenkaan. Onhan se itsestäkin kiihottavaam kun saa katseita tisuille vaikka kaupassa tai baarissa...ja ne koskettelut saa kostumaan. 

47/55 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa saisi tissiä :'(

Vierailija
48/55 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelmani olisi saada imeä maitotisillä itseni uneen ...

Vierailija
49/55 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa imettää miestäni. Läheisyys ja hellyys lisääntynyt huomattavasti suhteessamma imetyksen aloituksen jälkeen.

Vierailija
50/55 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihanaa imettää miestäni. Läheisyys ja hellyys lisääntynyt huomattavasti suhteessamma imetyksen aloituksen jälkeen.

Tuleeko rinnoistasi maitoa vai annstko miehesi muuten vain imeä tissiä? Kiihottavalta kumminki kuulostaa tuo aikuisen miehen imetys.

Vierailija
51/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihotun rinnoista aika helpostikin. Vielä jos on ihan uusi tuttavuus ja pääsee naisen riisumaan niin kyllä rintaliivejä riisuessa olen jo täysin kiihottuneessa tilassa, tuskin maltan odottaa että liivit saan riisuttua ja pääsen hyväilemään rintoja, nam :)

Vierailija
52/55 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuoden pikkujouluissa sain tissimaitoa ravintolan vessassa. Kollega valitti että tissit täynnä maitoa vaikka oli juuri imettänyt ennen juhliin lähtöä. Herrasmieheni lupasin  auttaa naista hädässä ... ;) *nami*

53/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petso kirjoitti:

Helsingissä olisi 40-v mies, haluaisin hyväillä tissejä. Koolla ei kauheasti väliä.

Vieläkö oisi halua päästää imetettväksi ? Täällä olisi 27 vuotias, innokas neitokainen

Vierailija
54/55 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivitön uhkea nainen (ei mikään pikkutisuli) kävellessään tiukka paita päällä on upea näky. Pikkutisulit taas uimapuvussa ovat kylmästä tullessaan kiihottavia, mutta isot rinnat rulaa.

Vierailija
55/55 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkit stringit ja pinkit rintaliivit (läpinäkyvät) isojen rintojen kanssa on parhaat. Vielä kun naisella on meikattu sihteerilook.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi