Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän tunnustus

Vierailija
22.03.2013 |

Tapailin yhtä miestä muutaman kuukauden ja aluksi kaikki vaikutti hyvältä. Kunnes tämä mies tunnusti kännipäissään yhden asian mulle.. Eli tykkää pukeutua naisten vaatteisiin kotona ollessaan ja imee myös peukaloaan.  Jätin hänet, koska mun mielestä tämä kaikki on liian sairasta. Tämä ei ole provo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha jos vertaa vähän rankempiin perversioihin kuten kakka- tai lapsifetissiin.

Vierailija
2/6 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti outoa, mutta en tajua, miksi jätit, jos siis teillä synkkasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaati minulta rahaa sapuskoista, joita kokkaili kotonaan. Eli on myös todella saita. T: ap

Vierailija
4/6 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos sun rajat menee siinä niin mitäpä sitä jatkamaan suhdetta.

Olisit kyllä parissa kuukaudessa tunnistanut jos se mies olisi ollut se elämäsi rakkaus, se jonka vuoksi olet valmis muuttamaan käsityksiäsi maailmasta ja itsestäsi.

Vierailija
5/6 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsis

Minulle tuli mieleen yksi lyhytaikainen miessuhteeni. Tajusin melko pian, että mies ei ole minua varten mutta en oikein osanut antaa pakkejakaan. Niinpä kerroin itsestäni sellaisia asioita, joista ajattelin, ettei mies pidä, ja hupsista vain, miehen kiinnostus vain hiipui ja minä sain "vapauteni" takaisin ilman itkupotkuraivarikohtauksia.

Vierailija
6/6 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 18:11"]

Mies vaati minulta rahaa sapuskoista, joita kokkaili kotonaan. Eli on myös todella saita. T: ap

[/quote]

oisit tarjonnu jonkun vanhan kolttusi sille korvaukseksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi