Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua miten voisin unohtaa nuoruuden rakkauden?

Vierailija
22.03.2013 |

Seurustelu päättyi 30 vuotta sitten,minä jätin hänet.Pari kertaa tapasimme myöhemmin,tarkoituksena jatkaa suhdetta,mutta ei siitä mitään tullut.Ja nyt en saa häntä  mielestäni!

Lähes koko tämän ajan olen ikävöinyt ja nähnyt uniakin.Olen naimisissa,ja mietin jo eroakin tämän takia.Asuu lisäksi samalla paikkakunnalla ja on eronnut,en ole varma,onko sinkku tällä hetkellä.Otti minuun yhteyttä n.10 v sitten ja olisi halunnut alkaa tapailemaan,itse olin silloin jumissa toisessa suhteessa ja en vastannut viesteihin.Ja olen tätä katunut,hullu mikä hullu,kun päästin hänet taas menemään.

Mikä ihme minua riivaa,kun en pääse hänestä eroon???Nykyinen avioliitto on väljähtynyt,meillä ei ole mitään yhteistä,olemme kuin sisko ja sen veli.Olemme nukkuneet eri huoneissa varmaan vuoden tai enemmänkin.Ajattelen koko ajan tätä nuoruuden rakkautta.

Ja ei löydy facebookista...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta mieleesi, miksi teillä ei silloin aikanaan toiminut ja pidä se mielessäsi.

Vierailija
2/2 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että todella kaipaat kyseistä miestä, vai oletko vain pettynyt nykyiseen parisuhteeseesi? Menneitä on helppo alkaa romantisoida ja jossitella, miten eritavalla elämä olisi mennyt jonkun toisen kanssa. kannattaa kuitenkin muistaa, ettei se elämä välttämättä niin erilailla olisi mennyt. omat ongelmat on joka suhteessa! Mies jota haikailet ei välttämättä ole (enää) olemassa, ehkä olet myös ympännyt mieheen joitain sellaisia ominaisuuksia, joita häneasä ei oikeasti olekaan. ne ovat niitä sun omia haaveita, asioita mitä kaipaisit omalta mieheltäsi. 

Kokeile, jos vaikka saisit eloa nykyiseen suhteeseesi jollakin konstilla. ala puhua miehellesi, tutustukaa uudelleen :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla