Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö joku Teuvo Hakkaraista?

Vierailija
22.03.2013 |

Haki _huvikseen_  yksityiseltä lääkäriltä sairauslomaa feikatun depression takia? (Lomaa ei kuitenkaan pitänyt, testasi vaan saako)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ukko tuskin itse edes ymmärtää itseään. 

Vierailija
2/4 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kansanedustaja saa varmasti aika helpolla esim. depression takia sairaslomaa. Muitakin etuja saa, esim. ministeri Paula Lehtomäki sai Naistenklinikalla kuuden hengen huoneen yksityishuoneeksi synnyttäessään, kun ei perhehuoneita ollut vapaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän. Se on raasuparka yrittänyt tehdä jotain MOT-tyyppistä tee-se-itse-journalismia. Halunnut liittyä taannoiseen yhteiskunnalliseen keskusteluun turhista sairaslomista (jonkun sortin yrittäjähän tuo on itsekin, eikös vaan) ja ajatellut todistavansa siinä suhteessa jotain sillä, että itse saa feikattua itselleen sairaslomaa.

Ongelma vaan on siinä, että mä kyllä ymmärrän sitä lääkäriäkin aika hyvin: eihän Hakkarainen tai kukaan samalla tavoin käyttäytyvä mikään terve ja työkykyinen ihminen todellakaan ole. Ja jos sen sattuu tajuamaan itse, niin voihan siitä pahakin masennus seurata. Ihan loogisesti.

Vierailija
4/4 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siinä mielessä ymmärrän, että kysymyksessä on kouluttamaton, ei erityisen lahjakas henkilö, joka kuitenkin on yhteiskunnallisesti kovin aktiivinen. Teuvo seuraa aikaansa ja tietää, että mielenterveysongelmat ovat todella iso ongelma työelämässä. Hän päätti aikaansaapana kaverina testata ihan itse, voisiko kysymys olla siitä, että tosiasiassa ihmiset ovatkin laiskoja, eivät masentuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi