Suosikkisuklaasi? Fazer vai Marabou?
Ruotsi saa mun ääneni eli mMarabou paljon parempaa. Enkku Cadburys myös hyvää. Fazu nykyään ihan onnetonta.
Kommentit (27)
Mun mielestä Marabou maistuu ihan pelkälle ällömakeelle sokerille, hyi. Tykkään ainoastaan siitä levystä missä on kokonaisia pähkinöitä sekä minttukrokantista. Ja se joku toffee whole nut on kans hyvää.
Mutta muuten ääni menee Fazerille. En tykkää kaikista Fazerin levyistä, esim domino, dumle, turkinpippuri on pahoja levyjä, mutta suurin osa on hyviä. Lemppareita on suolainen toffeekrokantti, tummasuklaa - appelsiinicrispi, hasselpähkinä ja punaiset marjat levy. NAM!
Lidl tummat suklaat esim. Vadelmasuklaa.
Ihan naurettavaa katto näitä kirjoituksia.
Uiii😍ihanaa ullamaija tykkää appelsiini-krokantti-marmelaadi suklaasta dipattuna kondensoituun maitoon. Ja ville vilpitön tykkää piparminttu-oreo-merisuola-näkki leipä suklaasta. Makunsa kullakin, mutta sen jälkeen olen kyllä vähän ollu näiden boikottien puolella kuin näin turkinpippuri suklaata jossain maitosuklaassa. Itse ravistan välillä 0,5litran pullossa 1-2tl chilijauhetta jtn halvinta arabi kaupasta ja laadukasta cacao jauhetta 1-2 tl ja juon pois, intiaanit tekivät näin ja intiaanit tietävät eniten suklaasta. Pelkistä cacao pavuista saisi tehty saman makuista suklaata kuin mitä maitosuklaa on, believe it or not mutta maapallossa on epätasa-arvoa tahallaan.
Tällä missä asumme, ei saa Marabouta mutta Fazerin suklaata kyllä. Tyttäreni kävi työmatkalla Ruotsissa ja toi minulle kaksi Marbouta, pähkinärouhe ja maitosuklaan. Täytyy sanoa että äklömakeaa on!
Fazeria voin syödä helposti koko levyn, noista en saanut syötyä kuin vähän kerralla.
Mielestäni Marabousuklaan maku on muuttunut siitä kun muistan pentuna Ruotsinreissuilla sitä ostaessani.
Fazerin kahvisuklaakrokantti oli parasta ikinä! Miksi lakkauttivat sen :(
Myös omenajogurttisuklaapatukkaa olen katkerasti kaivannut...