Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttääkö kukaan tuntemasi täysin suomalainen henkilö ulkomaalaiselta?

Vierailija
15.03.2019 |

Jos näyttää, minkä maalaiselta ja mistä luulet tämän johtuvan?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunen kolme joita jatkuvasti pidetään ruotsalaisina, yhtä heistä on jopa käsketty painumaan takaisin. Sellaisia hyvätuulisia, positiivisia, avoimia ja sosiaalisia ihmisiä.

Vierailija
22/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu saksalaiseksi, tanskalaiseksi, italialaiseksi ja venäläiseksi. Puoliksi suomalainen ja puoliksi romanialainen olen. Pari suomalaista on tullut kysymään olenko jostain latinalaisesta maasta. Hollannissa saksalainen hyppäsi katupenkistä pystyyn ja tuli kysymään deutche deutche? Vaalea iho ja silmät siniset. Pähkinän ruskeat hiukset. Olen nähnyt saksassa bayerin alueella paljon näköisiäni ihmisiä kasvojen luuston perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko näyttää eteläeurooppalaiselta. Kreikkalaiseksi tai italialaiseksi häntä on matkoilla usein luultu. Hänellä on mustat hiukset, oliivibeige iho, tummanvihreät silmät ja on piirteiltäänkin jotenkin vähemmän pehmeäpiirteinen kuin suomalaiset yleensä. Itse taas olen tavallinen maantienvärinen pallonaama.

Sisko on perinyt ulkonäkönsä isäni suvusta, joka on kotoisin Itä-Suomesta. Minä taas olen varsinaissuomalaisen äitini näköinen.

Vierailija
24/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pete parkkonen ei varsinaisesti lukeudu tuttavapiiriini, mutta hän ei todellakaan näytä ihan perus-suomimieheltä

Petellähän onkin ulkomaalaista sukujuurta. Kysymys kuuluukin että koska on "täysin suomalainen"?

T. Puolikas latina, mutta suomalainen

Mistä päin ne Peten juuret tulevat, onko hän adoptoitu? Minulla on eräs sukulainen joka on hyvin latinon näköinen. Ovat ihan maalta ja 4 lapsesta 2 on latinon näköistä ja kaksi vaaleaa. Muuten ihan samannäköisiä naamaltaan. En ole ennen törmännyt tuollaiseen.

Ei ole adoptoitu. Isoisä taisi olla Afrikasta.

Vierailija
25/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää, ehkä italialaiselta. En tiedä.mistä johtuu. Isänsä on vähän vähemmän italialaisen näköinen ja hänen isänsä oli supi-suomalainen sotasankari. Hän kärsi nuorena mamu-vivahteestaan, vaikka siihen aikaan ei edes ollut pako laisia. Siis hän sai kuulla rasistisia kommentteja.

Vierailija
26/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä näyttää tosi eteläeurooppalaiselta. Paksu musta tukka ja erittäin herkästi ruskettuva iho. Dna-testin perusteella kuitenkin erittäin suomalainen, eikä mitään Etelä-Eurooppaan viittaavaa.

Vierailija
27/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan tosi usein ulkomaalaiseksi.

Espanjalaiseksi, italialaiseksi, kreikkalaiseksi,, venäläiseksi yms.

Olen tumma ja voimakaspiirteinen. Olen kuitenkin täysin suomalainen, samoin vanhempani ja isovanhempani.

Vierailija
28/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta luullaan välillä, että olen puolalainen. Joskus Helsingissä eräs myyjä alkoi vaan puhua minulle enkkua ja sitten vielä ihmetteli, että olenkin suomalainen. 

Vierailija
29/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on luultu Venäläiseksi ja nuorempana muutamasti kyselty olenko suomalainen. En tiedä miksi, olen vaalea, pitkähkö ja hoikka.

Sukututkimuksen mukaan löytyy vanhaa aatelissukua, jonka haaroja Ruotsissa ja Briteissä. Myös Hollannin suunnalla jotain.

Vierailija
30/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Joskus on luultu Venäläiseksi ja nuorempana muutamasti kyselty olenko suomalainen. En tiedä miksi, olen vaalea, pitkähkö ja hoikka.

Sukututkimuksen mukaan löytyy vanhaa aatelissukua, jonka haaroja Ruotsissa ja Briteissä. Myös Hollannin suunnalla jotain.

Aatelissukujen nimet?

Vierailija
31/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Aatelissukujen nimet?

En paljasta sellaista tietoa julkisesti.

Vierailija
32/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Aatelissukujen nimet?

En paljasta sellaista tietoa julkisesti.

Oukki doukki.

Vierailija
33/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteaikojen kaverini on täysin suomalainen, mutta hänellä on pikimustat hiukset ja mustat ihokarvat. Ihokin on vähän tummempi. Hän ei ole silti eteläeurooppalaisen tai latinon näköinen vaan enemmän ehkä saamelaisen näköinen.

Vierailija
34/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, työkaverini on ihan tummaihoinen ja rastatukkainen ja entinen koululakaverini näyttää ihan intialaiselta. Kummankin kohdalla selitys on se, että ovat tulleet alle vuoden ikäisinä Suomeen adoption kautta.

Eli ovat siis täysin suomalaisia.

Vierailija
35/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tajutkaa jo, että keskustelussa on kyse täysin suomalaisista, ei muualta adoptoiduista tai puoliksi indokiinalaisista.

Vierailija
36/36 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tajutkaa jo, että keskustelussa on kyse täysin suomalaisista, ei muualta adoptoiduista tai puoliksi indokiinalaisista.

toki hekin voivat olla suomalaisia, mutta ap:n pointti...