Mitä sä teet työksesi ja mitä siitä maksetaan palkkaa?
Puhutaan palkasta. Kerro millaisella työnkuvalla työskentelet ja mitä siitä maksetaan bruttona ennen veroja/kk.
Kommentit (68)
It hommia 85k/vv. Liian jyrkkä progressiivinen verotus on saanut mut vihaamaan loisia.
Talouskoordinaattori. 2700€/kk. Ei mikään paras palkka, mutta edut hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Laitoshuoltajana kaupungilla, 1400e jää kätee.
Ja ennenkuin joku kysyy, ei, raha ei ole minulle tärkeintä. Pidän siivoamisesta ja mielestäni on työstään pitäminen on tärkeämpää kuin raha. En jaksaisi työtä josta en pidä, vaikka siitä maksettaisiin 5 tonnia kuussa.
Luokanopettaja, jolla myös aineenopettajan kelpoisuus. Yksi ylityötunti. Brutto 2890e. Ilman kaksoiskelpoisuutta brutto olisi n 260e vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
ja kysymys oli paljon palkka ennen veroja. Oletko idiootti?
Lastentarhanopettaja, noin 2400e/kk. Erityisryhmä, jossa suhdeluvut n. 4 lasta per aikuinen. Ns. helppoa rahaa päivätyöstä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja kysymys oli paljon palkka ennen veroja. Oletko idiootti?
On se. Aivot leikkas kiinni sen bruton kohdalla.
Pankissa lähinnä rahoitushommia, palkka bruttona 2850 euroa. Lisäksi tulospalkkiot, yleensä yhden kuukausipalkan verran vuodessa, hyvänä vuotena saattaa tulla jopa kahden.
Oon ihan tyytyväinen liksaan, en ole vielä edes urani huipulla.
Myyn karvaista persettäni. 2000-4000€/kk bruttona ja verojen jälkeen 2000-4000€/kk.
Myyntipäällikkö B2B-myynti, 4550€/kk. Olen aiemmin samassa työssä toisella työnantajalla saanut yli 6000 €/kk, mutta nyt tyytyväinen ja palkka ei ratkaise kaikkea itselleni. Tässä duunissa voisi ihan realistisesti saada parempaa palkkaa, mutta valitsen elämän, joka sisältää myös perhe-elämää.
Omaishoitaja pelkästään tällä hetkellä.
Palkka bruttona 399€.
Toimistorotta Englannissa, £32 000 vuodessa. Kepeän verotuksen takia käteen jää yli kaksi tonnia kuussa. Olen pieni pomo isossa firmassa, projekteja, vendor management, budjettia, rutiinipaperihommia.
Sairaanhoitaja poliklinikalla. Eli päivätyö. 2530e/kk.
Hennilöstöjohdon tehtävissä, n. 7000 € kuukaudessa. Vastaan kaikesta henkilöstöhallinnosta ja siihen liittyvästä alaisteni kanssa.
Kätilö kolmivuorotyö peruspalkka 2618€
20140 e, päivätyö arkisin, kahen vuoden koulutuksella.
2140 e, ruuat sisältyy, päivätyö arkisin, kahden vuoden koulutus.