Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkisesti lääppivät pariskunnat

Vierailija
15.03.2019 |

Itse olin tänään kaupassa ja olin kyykistynyt tutkimaan jotain putelia alahyllyllä. Vieressä nainen tutkaili purkkeja. Jostain paukahti paikalle yhtäkkiä naisen mies, joka ensitöikseen alkoi hieromaan ja läpsimään puoliskonsa pyllyä siinä minun NAAMAN edessä. Ja se ei ollut mitään hipsuttelua tai kevyttä hipaisua ohimennen..

Miksi???! MIKSI?! Onhan se kivaa kun pyllyä hierotaan ja läpytellään, mutta kai kaikki ymmärtää ettei tuollaista harrasteta toisten nokan edessä?! Ihmiset hyvät.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tulleet ajatelleeksi sinua.

Minä en taasen voi ymmärtää, miten "lääppiminen" voi häiritä ketään :D Varmaan itsekin lääppisin, jos saisin parisuhteen joskus.

Vierailija
2/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ymmärrä miksi yksi läpsäisy pyllylle kaupassa haittaisi ketään. Jos ihan oikeasti toisten rakkaudenosoitukset häiritsevät noin paljon, suosittelen tarkistamaan oman asenteen. Eri asia on oikeasti julkisilla rakastelu tai hyvin seksuaalinen käytös, sitä ei mielestäni tarvitsekaan kenenkään kestää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite sain kuustoistakesäisenä todella kauniin ja kaikin puolin hotin tyttöystävän. Siis minä? Ihan naamaton rokkarin retku kun olin ja olen . Lääpin ilolla julkisesti kauniin prinsessani kanssa. Ai että niitä aikoja.

Vierailija
4/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee myös sellainen nolo olo jos jotkut pussailee tai puristelevat pakaroista. Ei suoranaisesti ärsytä, mutta tulee sellanen myötähäpeän tunne. Ehkä vika on itsessäni ja iässäni.

Vierailija
5/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile istua lentokoneessa 8 tuntia vastarakastuneen pariskunnan vieressä. Muiskahtelee kuin viallinen digiboxi.

Vierailija
6/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh... :DDD

mikä tän keskustelun idea on?? :DD

mua ei ainakaa häiritse yhtään tollanen läpsiminen....

kerran näin jonkun joka kuulemma on narkkari ja h***********, ja sen käytös näytti vähän nololta ku se jossai yleisel sillalla alko tekee jotain seksiliikkeitä, katoin vaan et huhhuh mikä pissis vaikka vvissii aikuinen kuitenki.

mut emmä pidä outona jos joku vaikka läpsäsee jotain persettä julkisesti, onhna mulle tehty niin ja oon mä ite tehny niin miehille ja naisille. :DDD

Vierailija
7/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itsekään tajua, miksi pitää lääppiä julkisella paikalla.

vähän niin kuin tuo yllä oleva kommentti,

ylitse pursuileva seksuaalisuus jota ei peitetä mitenkään ja se voi kohdistua mihin tahansa missä on reikä. vaikka peräreikä.

Vierailija
8/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään todistin hyvästejä juna-asemalla. Nuorellaparilla oli kielet niin syvällä toistensa suussa, että taisivat kutitella jo kurkunpäätä. Pojalla kädet tytön housujen alla puristelemassa pyllystä. Tytön toinen jalka pojan lantion ympärillä. Siinä sitten maiskuttelivat ja nytkyttelivät. Tyttö lähti junaan, ja poika lähti vaikean näköisesti kävelemään poispäin (kunhan ensin läheteltiin lentosuukot ja tehtiin käsin sydämet). Se oli melkoinen näky se.

Vierailija
9/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile istua lentokoneessa 8 tuntia vastarakastuneen pariskunnan vieressä. Muiskahtelee kuin viallinen digiboxi.

Mä VIHAAN sitä ääntä! Se tekee hulluksi. En kestä omiakaan suutelemisen ääniä yhtään. Siksi inhoan sitäkin, jos joku suutelee esim. kaulalle. Sietämätön ääni!

Vierailija
10/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tänään todistin hyvästejä juna-asemalla. Nuorellaparilla oli kielet niin syvällä toistensa suussa, että taisivat kutitella jo kurkunpäätä. Pojalla kädet tytön housujen alla puristelemassa pyllystä. Tytön toinen jalka pojan lantion ympärillä. Siinä sitten maiskuttelivat ja nytkyttelivät. Tyttö lähti junaan, ja poika lähti vaikean näköisesti kävelemään poispäin (kunhan ensin läheteltiin lentosuukot ja tehtiin käsin sydämet). Se oli melkoinen näky se.

Hyi hitto!

Vierailija
11/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä VIHAAN sitä ääntä! Se tekee hulluksi. En kestä omiakaan suutelemisen ääniä yhtään. Siksi inhoan sitäkin, jos joku suutelee esim. kaulalle. Sietämätön ääni!

No on sekin kivepi kuin nussimisäänet.. slörpsh lits läts.

Vierailija
12/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen on sellaista lapsellista teinimäistä "kattokaa ku meil on parisuhde"-leveilyä. Kerran leffateatterissakin pariskunta vieressäni alkoi imuttamaan toisiaan ja hetken päästä alkoi kihittely ja minuun päin vilkuilu, että "kato ny tuota yksinäistä luuseria tossa vieressä ku sillä ei oo edes parisuhdetta niinku meillä". Voinpahan sentään mielessäni kuvitella, että nuokin vielä eroaa joskus 95% varmuudella ja sitten itketään ja riidellään silmät päästä, siinä se heidän ihana parisuhde sitten.

Vierailija
13/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

litse pursuileva seksuaalisuus jota ei peitetä mitenkään ja se voi kohdistua mihin tahansa missä on reikä. vaikka peräreikä.

-no en tiedä,, mun mielestä typerää ja säälittävää huomionhakuu, jos naisen täytyy oikeesti alkaa todistelemään jollain säälittävän näkösillä seksiliikkeillä koko maailman eessä et kuinka "kiimanen ja sexxxy" on... ei todellakaan aitoa, vaan noloa ja epätoivosta.... kukaan kaunis ei edes tekis niin :DDD

Vierailija
14/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-no oon mäki tehny noin, muistan joskus teininä ku joku poikaystäväki just juna-asemalla hiero mun haaroväliä sun muuta kaikkee. ei sillon ajatellu mitään...

mut se et jos noin käyttäytyy joku + 25 v, nii on se must vähän jotenki epätoivosta emt........ :D tai ei sitä ajattele jos ite on siinä tilanteessa, mut jos näkee jonkun toisen, nii pitää sitä typeränä :DDD

Vierailija
15/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin suomalainen ketju kuin olla ja voi.

Vierailija
16/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielensä pahoittaja kirjoitti:

Ollaanhan me sentään  suomalaisia. Tai ainakin suurin osa.

Vierailija
17/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielensä pahoittaja kirjoitti:

No en kyllä ymmärrä mihin tämä väite perustuu. Suomessahan ollaan kuitenkin hyvin avoimia seksuaalisuuden suhteen verrattuna moneen muuhun maahan, jossa ollaan paljon konservatiivisempia. 

Minua ei haittaa mitkään hipaisut tai edes yksi läpsy pyllylle julkisesti ja on sitä omaakin pyllyä mies joskus julkisella paikalla koskettanut, mutta kuitenkin "salassa". Mutta tässä mies oikein kouri ja läpsi monta kertaa, hyvä ettei alkanut leipomaan siitä pyllystä pullaa. Ja minä olin siinä ehkä 30 sentin päässä ja sattumoisin vielä kyykistyneenä siinä. Kai jotain käytöstapoja voi peräänkuuluttaa, vaikka täällä peräpohjolassa asutaankin?

Ja todellakin tuntui siltä, että oikein haluttiin että minä näen kaiken. Yök. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan